Mijn topic is verplaatst....:(

Pagina: 1
Acties:

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 16:17

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
Mijn topic over vakantie werk is verplaats naar de HK en daar mag ik nog niet in komen...:(

Maar aangezien ik wel 150 post heb vraag ik me af hoe dat komt?
BTW ik heb dus wel 3 uur op GoT rond gehangen om die 150 post te halen en nu kan ik nog niet mijn topis lezen....
Kan iemand hier iets aan doen?

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je moet 150 tech posts hebben, die zou je nog wel niet hebben :)

edit: Ik zie al 1 post in SU en hier eentje.
Dat zijn nog geen 150 techposts

Verwijderd

Het moeten 150 techposts zijn. En je moet 60 dagen geregistreerd zijn.

Ik ga wel FF op onderzoek uit :)

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Ok thanx...Want ik vind het zonde om niet mijn eigen topic nu niet meer te kunnen lezen.

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

Verwijderd

Je hebt maar nét 100 techposts. Nog even geduld dus :)

• martin.h

martin.h

Topicstarter
dus ik moet wachten tot ik 50 tech post heb gedaan? en dan pas mag ik mijn eigen topic lezen??
Sorry maar tegen die tijd dan is de vakantie al bijna weer over omdat ik gewoon weg niet genoeg weet over computers (tech stuff) al ben ik geen newbie op dat gebied....
Kan er niet iets worden geregeld??

Want dit vindt ik wel erg raar zo...

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 29 juli 2001 18:28 schreef martin.h het volgende:
BTW ik heb dus wel 3 uur op GoT rond gehangen om die 150 post te halen
Hmmmm....

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 18:36 schreef Nikel het volgende:

[..]

Hmmmm....
Jah als ik nou eens zulk commentaar zou houden op de tech forums dan kom ik wel zo aan die 50 extra tech post jah..

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het ging me er meer om dat er uit die opmerking een wel heel erg foute instelling spreekt, en aangezien ik aannam dat ik dat niet extra hoefde uit te leggen mijn redelijk korte commentaar.

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Sorry maar valt dat niet onder nuttlosse opmerkingen niet niet echt veel waarde toevoegen aan een topic?
En voor de duidelijkheid ik heb niet altidj genoeg tijd om op GoT te wezen...
En ik heb nu gewoon 3 uur lan achter elkaar op GoT rondgehangen en gewoon wat gepost, want ik zat namelijk op 140 post...

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 18:35 schreef martin.h het volgende:
dus ik moet wachten tot ik 50 tech post heb gedaan? en dan pas mag ik mijn eigen topic lezen??
Sorry maar tegen die tijd dan is de vakantie al bijna weer over omdat ik gewoon weg niet genoeg weet over computers (tech stuff) al ben ik geen newbie op dat gebied....
Kan er niet iets worden geregeld??

Want dit vindt ik wel erg raar zo...
Als je niets van computers weet is GoT niet het juiste forum voor je. De Huiskamer is een extraatje bovenop de techfora. Wil je alleen relaxt beppen over dingen die niets met pc's te maken hebben ga je naar www.fokforum.nl

Het hoofddoel van GoT is de techfora, SG/NSTM/W&L/HK is gewoon extra.

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Jah maar op GoT vind je wel een slag mensen die je nergen ander weet te vinden...Nu wil ik niet zeggen dat ik niks van computers af weet dat zeker wel, maar gewoon niet genoeg om met alle topics hiero mee te kunnen praten..Ik ben namelijk nog maar 16 en alles wat ik van computer weet komt of uit boeken of heb ik mezelf aangeleerd.....

Verwijderd

dan open je toch gewoon zelf een topic over iets wat je nog niet weet?
Gewoon zorgen dat je je vraag zo stelt dat men je niet naar de search kan verwijzen.

Andere oplossing is geleidelijk aan te posten. Ik weet niet hoeveel dagen je er al op hebt zitten, maar die 60 dagen zijn dus naast die 150 posts ook verplicht.
Wel serieuze topics dus.
Vooral wat betreft netwerken valt er een hoop te vragen. Of antieke pc's inrichten met dos/win3.1
Dat soort dingen.

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Ok dan moetik het maar op die manier gaan doen aangezien geen enkele mod meer reageerd..:(

Verwijderd

Loze topics openen om techposts te vergaren is niet de bedoeling. Dan kom je gegarandeerd nooit de HK in.

Je moet maar gewoon geduld hebben.

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Jah ik vraag dan ook is er niet iets te regelen zodatik wel gewoon mijn eigen geopende topic kan lezen?

Het is toch raar dat ik wel een topic kan posten maar vervolgens niet meer kan lezen?

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Kiko

MOOH!!

ik ben vanaf 1 juni al geregistreerd en volgens mij heb ik al voldoende techposts.
maar ik kan de huiskamer nog steeds niet in

Slapende honden bijten niet

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:15 schreef martin.h het volgende:
Jah ik vraag dan ook is er niet iets te regelen zodatik wel gewoon mijn eigen geopende topic kan lezen?

Het is toch raar dat ik wel een topic kan posten maar vervolgens niet meer kan lezen?
Nee dat is niet raar. Dan is het blijkbaar een topic geweest dat alleen maar in de HK geopend had mogen worden. Aangezien je daar nog geen access voor hebt had je heel het topic niet moeten openen. Je hebt in deze dus gewoon pech.

Dit is allemaal al 100.000x behandeld. Zie de FAQ's bovenin LA.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:17 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
ik ben vanaf 1 juni al geregistreerd en volgens mij heb ik al voldoende techposts.
maar ik kan de huiskamer nog steeds niet in
Nope. Je moet nog 20 á 30 nuttige techposts.

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Dan heb ik er liever een slotje op dan dat je hem buiten berijk van mij zet of mag ik dat ook niet vragen?

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:21 schreef martin.h het volgende:
Dan heb ik er liever een slotje op dan dat je hem buiten berijk van mij zet of mag ik dat ook niet vragen?
Het kan voor andere users nog nuttig zijn. Vanuit jouw positie gezien staat dat nu ook al gelijk aan een slotje.

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Jah vor mij gezien jah en nu benadeel je mij terijl ik misshcien wel een nuttige bijdrage lever aan iemand ander/ander forum...
Sorry maar ik ga nu pas snappen waarom dat topic er is dat GoT minder wordt...
En ff voor de record ik lees GoT al heel lang maar heb nooit echt de drang gehad om te posten...En nu wordtik daar op afgerekend?

Sorry maar ik vindt dit een zeer slechte regel en aangezien dat deze discussie volges jou al 100.000 x lang geweest is, zijn er veel meer mensen het met mij eens...

Verwijderd

Ik heb helemaal geen zin om voor de 100.001e keer alle argumenten weer te typen. GEbruik de serach maar .. en lees de FAQ's.

Helaas voor jou, maar je zult moeten wachten. Ik ga nu nuttigere dingen doen dan hier verdertypen.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:27 schreef martin.h het volgende:
Jah vor mij gezien jah en nu benadeel je mij terijl ik misshcien wel een nuttige bijdrage lever aan iemand ander/ander forum...
Sorry maar ik ga nu pas snappen waarom dat topic er is dat GoT minder wordt...
En ff voor de record ik lees GoT al heel lang maar heb nooit echt de drang gehad om te posten...En nu wordtik daar op afgerekend?

Sorry maar ik vindt dit een zeer slechte regel en aangezien dat deze discussie volges jou al 100.000 x lang geweest is, zijn er veel meer mensen het met mij eens...
Dat komt mede doordat de meeste onzin-posters (die nu vakantie hebben) erop kicken om iedereen helemaal over de zeik te laten gaan, ze genieten simpelweg van de aandacht die ze ermee krijgen.

Volgens mij mag ik morgen in de HK, en ik denk dat ik na het lezen van de topictitels gelijk weer vertrek, we zullen wel zien hoelang ik het volhou om NIET in de HK te posten.

(En owja, ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs, heb geen sex, en ook geen vrienden, en ik wordt nu waarschijnlijk ook een HK-geheelonthouder :+ )

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Jah dat snap ik, maar ik lees GoT nu al een jaar bijna elke dag alleen postik niet veel...En nu wil ik wel eens posten en dan mag dat niet...

Zou het niet veel beter zijn om mensen alleen op hun tijd dat ze lid zijn te rekenen en niet op hun aantal post?

Ik hoop dat de crew van T.net hier over wil nadenken en is dit niet het geval dan vind ik dat gewoon jammer, maar ik zal me dan als een goede tweaker betaamt voor de rest van commentaar onthouden...Om alleen maar te laten zien dat ik goede wil wil tonen.

Verwijderd

dat is misschien wel een idee, 150posts+60 dagen, OF 1 jaar lang geregistreerd staan op GoT

Maar dan krijg je weer mensen die bijna alleen maar in de HK etc gaan posten, zoals ook inderdaad 1,0*10^5 keer gezegd.

Echter ben ik zelf ook tijden geleden begonnen met alleen maar lezen, en heb ik me pas na een halfjaar op GoT geregistreerd, en op t.net zelf pas 6 maand geleden ofzo, en nog minder als 10 posts daarzo ;)

Put-in-FAQ: always register even if only reading and not posting anything...
Pagina: 1