Fortnite ps4 welk account?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freemason
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-04 11:47
Mijn vraag
...mijn zoon speelt al vanaf het begin Fortnite. Hij (of ik...😥) heeft een epic account aangemaakt. Nu wil hij dat ik 2 stap verificatie activeer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik kom niet in zijn account. Ik weet ook niet hoe ik dit kan vinden op de ps4.
Ik heb zelf wel een account van epic games maar dat is een ander account. Omdat ik het account niet kan vinden, kan ik niet uitloggen en dus ook niet opnieuw inloggen en bv zien welk mailadres gebruikt wordt. Ik kan dus ook geen nieuw wachtwoord aanvragen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaiGil
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16-09-2020
De vraag hier is of je al echt zijn PS4 account hebt gelinkt aan een Epic account. Ga is naar https://www.epicgames.com...US/play-now/battle-royale en druk rechtsboven op sign in. Je krijgt dan de optie om in te loggen met een PS4 account. Log in met zijn PS4 account en als het goed is kan je zijn Fortnite profiel linken aan een Epic account om 2FA in te schakelen.

Indien je het PS4 account niet weet, hou de PS4 knop ingedrukt, ga naar Settings, Account Management, Account information, Aanmeldings-id (e-mailadres). Hier zie je de email gebruikt voor het PS4 account.

Laat me even weten of het lukt, en zoniet, waar je op vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Allereerst sorry voor de mega bump en halve topic kaap maar heb een vergelijkbaar probleem.

Als je dit doet (linken van account) raak je dan niets kwijt qua progressie en vbucks?

Is het psn email adres altijd ook het epic emailadres bij een reguliere installatie?

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelvd
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-07-2024
kan iemand me helpen ik speelde fortnite op me telefoon heb een account aangemaakt maar nu heb ik een ps4 maar was al ingelogt door fortnite ik heb er een tijdje mee gespeeld en wil iemand giften maar dan vragen ze me me wachtwoordt te veranderen op me telefoon is dat gelukt maar op de ps4 niet op de ps4 weet ik niet wat het email is en als ik dan wil inloggen via epic games naar de ps4 dinges zeggen ze dat ik een epic games account moet maken maar dan heb ik een heeel ander account