Omdat mijn Asus ZENBOOK UX430UA kapot is gegaan en ik mijn geld hiervan heb terug gekregen. Ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.
De Zenbook beviel goed, alleen vond ik het 14 inch scherm net iets te klein. Dus wil nu voor een 15 inch gaan
Wat ga je met je laptop doen?
All-round gebruik, lichte games, internet, zakelijk gebruik maar geen zware applicaties
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vaak mee onderweg, ook een lichte laptop heeft de voorkeur, accu duur van 5-8 uur is voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De volgende laptops lijken mij interessant:
Asus ZenBook 15 UX533FD
Dell XPS 15
Dell Inspiron 7000 (is lichter dan XPS??)
Lenovo ideapad S540
pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL 81SW001SMH
Het belangrijkste vind ik een mooie look, niet te zwaar, niet te groot, goede accu duur, kwalitatief goed en niet te heet (ivm op schoot werken soms)
Weet iemand ook precies het verschil tussen de Inspiron en XPS qua bouw?
Alvast bedankt!
De Zenbook beviel goed, alleen vond ik het 14 inch scherm net iets te klein. Dus wil nu voor een 15 inch gaan
Wat ga je met je laptop doen?
All-round gebruik, lichte games, internet, zakelijk gebruik maar geen zware applicaties
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vaak mee onderweg, ook een lichte laptop heeft de voorkeur, accu duur van 5-8 uur is voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De volgende laptops lijken mij interessant:
Asus ZenBook 15 UX533FD
Dell XPS 15
Dell Inspiron 7000 (is lichter dan XPS??)
Lenovo ideapad S540
pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL 81SW001SMH
Het belangrijkste vind ik een mooie look, niet te zwaar, niet te groot, goede accu duur, kwalitatief goed en niet te heet (ivm op schoot werken soms)
Weet iemand ook precies het verschil tussen de Inspiron en XPS qua bouw?
Alvast bedankt!