Bestandslocaties terug plaatse

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvos10
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-09 20:29
Hallo!

Ik heb een systeem met 1x 128gb ssd en 1x 1tb hdd. Nu heb ik windows op de ssd geïnstalleerd, maar daardoor zijn alle snelkoppelings locaties (afbeeldingen, downloads, videos, etc) op de ssd. deze locatie heb ik toen met eigenschappen naar de hdd verplaatst. Ik heb dit niet zo slim gedaan want nu delen ze allemaal dezelfde locatie. dus alles wat ik in downloads zet komt ook op het bureaublad en in afbeeldingen (etc).
Ik heb eerst alle bestanden die erop stonden op een externe hdd gezet en nu wil ik de locaties wel op de hdd hebben, maar ongedeeld (Dus elke locatie in een eigen map met eigen naam (afbeeldingen locatie wordt een mapje met de naam afbeeldingen op hdd))

Nu ik de locatie probeer te wijzigen krijg ik de melding:
Het maken van de lijst met normale submappen onder D:/... is mislukt. Toegang geweigerd.
Ik heb alle permissies aanstaan voor alle gebruikers en snap niet hoe ik nu verder kan.
Kan iemand mij hiermee
MVG Robin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Je kunt heel lang "kloten" en je ergeren met permissies, je kunt ook deze tool downloaden en admin access forceren: http://www.zeus-software.com/downloads/ntfsaccess/d-1.html

Heeft mij al vaker 'gered'.