Toon posts:

Advies gaming chair voor de "vertically challenged"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, graag vraag ik uw advies mbt een gaming chair.

Ik ben 1.64m en 54 kg op een goeie dag. Nu wil ik een gaming stoel kopen maar de meeste reviews worden gedaan door mensen die een stuk langer en/of zwaarder zijn dan ik zelf.

Mijn vraag is dus of hier iemand advies dan wel ervaring heeft met een goede stoel voor mijn afmetingen?

Budget het liefst rond/onder 200 maar als je een fantastische stoel weet voor mijn lengte van 300+ hoor ik het alsnog graag.

Ik heb al veel stoelen bekeken, oa de Sharkoon Skiller SGS2 en de TecTake Gaming chair van bol.com. Ik zoek iets met verstelbare armleuningen.. maar geen idee waar ik verder op moet letten.

Svp geen lichtroze meisjesstoelen |:(

Bij voorbaat veel dank!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Game stoelen zijn doorgaans crap, hecht daar niet te veel waarde aan. Focus ligt vaak op design en niet op langdurig zitcomfort. Wat je zoekt is een goede bureaustoel, voor jouw budget zou je eens naar winkels kunnen kijken die in tweedehands kantoormeubelen handelen, krijg je enorm veel kwaliteit voor je geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:23
Wat @Tsurany zegt, vele gaming-burostoelen zijn niet best, zeker niet in het beoogde budget waarin jij opzoek bent. Bijvoorbeeld die Sharkoon of TecTake stoelen zijn niet best, zullen vast eventjes lekker zitten maar die stoelen zullen geen lang leven beschoren zijn. Uiteraard heb je ook wel goede gaming-burostoelen, maar die kosten een veelvoud van 200 euro.

Ik sluit mij dan ook helemaal aan bij het advies van @Tsurany , ga eens op zoek naar een goede stevige gebruikte burostoel van een beetje merk, hoeft niet direct een Herman Miller te zijn... als je een stoel van Ahrend, Grahl, Drabert of andere bekende 'kantoor burostoel merken' kijkt dan heb je vaak voor relatief weinig een stevige en goed zittende stoel.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Als je googled op NPR bureaustoel vind je goede stoelen die tweedehands ook betaalbaar zijn.

NPR 1813 is een richtlijn voor bureaustoelen wat betreft ergonomie: https://www.nen.nl/NEN-Shop/Over-NPR-1813.htm

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
- ook voor (kleine) stoelen ;)

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-01 23:19
MicGlou schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:37:
Wat @Tsurany zegt, vele gaming-burostoelen zijn niet best, zeker niet in het beoogde budget waarin jij opzoek bent. Bijvoorbeeld die Sharkoon of TecTake stoelen zijn niet best, zullen vast eventjes lekker zitten maar die stoelen zullen geen lang leven beschoren zijn. Uiteraard heb je ook wel goede gaming-burostoelen, maar die kosten een veelvoud van 200 euro.

Ik sluit mij dan ook helemaal aan bij het advies van @Tsurany , ga eens op zoek naar een goede stevige gebruikte burostoel van een beetje merk, hoeft niet direct een Herman Miller te zijn... als je een stoel van Ahrend, Grahl, Drabert of andere bekende 'kantoor burostoel merken' kijkt dan heb je vaak voor relatief weinig een stevige en goed zittende stoel.
Onlangs voor €275 een Herman Miller opgehaald, kan niet zo snel wat beters vinden voor dat geld denk ik. (mijn postuur wijkt wel 'wat' af van ts)
Pagina: 1