Toon posts:

Tijdelijke iPhone voor reparatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• quinten010
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 26-11 21:24
Mijn iPhone moet nagekeken worden door Apple omdat mijn Face ID niet meer werkt,

Nu kan ik natuurlijk niet een week zonder mijn telefoon,
bied Apple tijdelijke iPhone's aan tijdens de reparatie periode of zit ik nu gewoon een tijd zonder?

Beste antwoord (via quinten010 op 23-08-2019 17:55)

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Heb je AppleCare? Zo nee, dan zijn er geen opties. Je kan ook een afspraak maken bij de geniusbar in Amsterdam of Den Haag, dan ruilen ze hem misschien ter plekke voor je om.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:23

FreakNL

Well do ya punk?

Je kan het altijd vragen. Maar hoe oud is dat ding?

Ik heb ooit een HTC desire S gehad die stuk was na 3 weken, toen kreeg ik na veel pijn en moeite een vervangend toestel (ter duur vd reparatie) van Coolblue. Sowieso al gek dat ik geen nieuwe kreeg, dus ik koop daar iig geen telefoon meer.

Heb je geen oud toestel liggen om FF door te komen? Ik zou best een week zonder mijn iphone kunnen, op een oud toestel doet whatsapp, Google maps spotify en mail het ook. Rest is bijzaak.

• quinten010
Nog geen halfjaar oud... iPhone XS

En nee heb geen oud toestel meer liggen verkoop die altijd weer door :D

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:23

FreakNL

Well do ya punk?

Je kan ook aankloppen bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Misschien kunnen die iets met een leentoestel.

Of je leent een ouwe van iemand

[Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 21-08-2019 13:41]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Heb je AppleCare? Zo nee, dan zijn er geen opties. Je kan ook een afspraak maken bij de geniusbar in Amsterdam of Den Haag, dan ruilen ze hem misschien ter plekke voor je om.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:08
Als je naar een store gaat kijken ze er waarschijnlijk ter plekken naar en ruilen ze hem direct om.

• quinten010
Dan ga ik dat proberen en nee heb geen AppleCare helaas...
Ik zie dat de Geniusbar zit volgeboekt tot de 28e 8)7
Kan ik niet gewoon een Apple store binnenlopen?

[Voor 47% gewijzigd door quinten010 op 21-08-2019 13:47]

• WhatsappHack
  • Niet online
Ja hoor, maar dan kan ‘t zijn dat je een paar uur moet wachten of dat ze die dag helemaal geen tijd voor je hebben. Ze doen ‘t niet voor niets op afspraak. :P

• quinten010
Het is mij nog altijd een raadsel waarom er maar 3 stores zijn in heel Nederland maar dat is een andere discussie haha

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:34

SuBBaSS

-has Ryzen

Wees blij dat je (gezien je nick) nog aan 'de goede kant' van het land zit (~voor Apple stores dan). :+

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

• quinten010
Dat is zeker waar, maar heel zuid Nederland gaat dus naar de store in Den Haag vandaar een week wachttijd :o

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:57

NSG

Je weet niks!

https://support.apple.com/nl-nl/HT208114
Deze stappen al doorlopen?

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:08
De store van Haarlem is ook makkelijk te bereiken per auto. Grote parkeergarage 500m verderop.

• quinten010
Ja heb alle stappen doorlopen inclusief de instellingen herstellen en iPhone herstelt via iTunes etc etc

Softwarematig zal het probleem dus niet zijn

Het grappige is ook dat de Portret modes ook niet meer werkt zal wel aan de dot projector liggen gok ik?

[Voor 44% gewijzigd door quinten010 op 21-08-2019 14:17]

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:57

NSG

Je weet niks!

En stap 7, waarbij je op de support pagina terecht komt ook?
https://support.apple.com/nl-nl/contact

Mijn ervaring is dat (zeker hardwarematige defecten) op afstand gediagnosticeerd kunnen worden, scheelt je een hoop tijd in de Appe Store. En je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk het voorstel om hem om te ruilen voor een re-manufactured exemplaar voor (€29?). Althans dat is mijn ervaring, 5x een iPhone 5 moeten omruilen..

• quinten010
Ik heb support aan de lijn gehad en meerdere keren ook in de chat. Ze hebben me aangeraden langs een store te gaan of mijn iPhone op te halen voor reparatie.

• Anouar
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 24-11 18:21

Anouar

TechMocro

Grote kans dat je een nieuwe telefoon krijgt. Ik heb meerdere malen 2/3x mijn iPad omgeruild (Apple store Amsterdam) en je moet gewoon uitleggen wat er is. Dan nemen ze je toestel mee naar achter en checken ze hem en bla bla dan komen ze terug leggen ze uit wat er is. Uiteindelijk als alles goed is gelopen en ze doen niet moeilijk krijg jij een nieuwe telefoon.

TechMocro

• quinten010
Ga het zien zo was iemand uitgevallen dus kan vanmiddag nog terecht!

Update:

Netjes geholpen in de Apple Store in Haarlem, ze hebben daar nog de iPhone doorgelicht via een speciale support tool en daaruit bleek inderdaad dat de FaceID module niet meer werkt.

En hebben ze me direct een nieuwe iPhone aangeboden, top service dus!

[Voor 66% gewijzigd door quinten010 op 22-08-2019 19:36. Reden: Update]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee