Ik heb nog een idee voor een topic, snel typen voor we weer naar werk gaan! Op dit moment heb ik nog 1 week te gaan met mijn contract, verlenging is haast gegarandeerd want ze komen mensen tekort en mijn waarde bewijs ik steeds beter. Wel is het zo dat we recht hebben op gehoorbescherming, op maat, de (informatie)voorziening daarin is alleen gebrekkig. Random mensen krijgen ze wel, anderen lopen zelfs helemaal zonder bescherming en weten überhaupt van niets. Er wordt wel voorzien in schuimrubberen oplossingen aan touwtjes, of een rubberen versie daarvan voor in je gehoorgang. Maar op maat hoort wel gegeven te worden. Hiervoor maakt WG blijkbaar afspraken met de oordoppenman, die 1x in de zoveel tijd langskomt. Gokje: deze partij is financieel beter te behappen als ze meer opdrachten per keer aan hem kunnen geven als hij er is, dus dat hij meerdere nieuwe mensen tegelijk kan afhandelen.
Ze zijn mij echter al meerdere keren vergeten, en een concrete datum wordt niet genoemd ondanks beloften dat ze erachter aan gaan. Ondertussen zijn we meerdere maanden verder. Hoe kan ik dit het beste aanpakken om druk op de zaak te zetten, na deze week? Lijkt me niet handig om deze week nog te doen. Als argument kan ik aanvoeren dat zeker de schuimrubberen editie niet voldoet als oplossing, en mijn rubberen oordoppen inmiddels soort van uitgelodderd zijn. Maar een echte verplichting wordt lastig. Misschien aansturen op een oplossing om het zelf te laten maken, en dan de rekening te declareren?
Ze zijn mij echter al meerdere keren vergeten, en een concrete datum wordt niet genoemd ondanks beloften dat ze erachter aan gaan. Ondertussen zijn we meerdere maanden verder. Hoe kan ik dit het beste aanpakken om druk op de zaak te zetten, na deze week? Lijkt me niet handig om deze week nog te doen. Als argument kan ik aanvoeren dat zeker de schuimrubberen editie niet voldoet als oplossing, en mijn rubberen oordoppen inmiddels soort van uitgelodderd zijn. Maar een echte verplichting wordt lastig. Misschien aansturen op een oplossing om het zelf te laten maken, en dan de rekening te declareren?
[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 21-08-2019 12:15 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.