Toon posts:

Battlefield 1

Pagina: 1
Acties:

• The_Bogatyr
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 14-10 13:03
Hallo mede gamers,

Ik heb een vraagje aan jullie. Mijn Battlefield 1 heeft enorme frame drops. De vraag is hoe kan dit? Ik heb een high end game pc, en toch blijf ik frame drops houden. Dit zijn mijn specs

CPU i5 7500
gtx 1070 armor msi
16 GB ram 3000MHZ
WD blue 250 gb
1 tb 7500 RPM

De game staat geinstalleerd op de 1 TB hdd schijf.

ik hoor graag van jullie

groet de Bogatyr

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Welke resolutie, welke settings en wat zijn je CPU/GPU temps/loads?

[Voor 7% gewijzigd door shadow4thedark op 21-08-2019 18:50]

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 26-11 10:22
Als ik je exacte vraag wil beantwoorden, dan is mijn antwoord:

- Overtollige software op je PC
- Antivirus
- Oude drivers
- Bugs in het spel
- hardware die aan het falen is
- Voeding die aan het sterven is
- hoop andere zaken.

Maar ik neem aan dat jij niet wilt weten WAT allemaal vertraging kan veroorzaken, maar hoe je dit kan oplossen.

Begin eens met het standaard verhaal. Dat wil zeggen:
- Drivers updaten (Video, LAN, sound, CHIPSET, etc)
- Windows volledig up2date ?
- Spel volledig up2date?
- Temperatuur meten van je GPU en CPU
- Controleren welke processen er allemaal draaien
- Welke software draait er allemaal extra en zit dit eens uit (Denk hierbij aan Discord, TeamSpeak, Google Chrome etc)
- VOLLEDIGE SPECS van je systeem. Dus ook de voeding, welke model en type RAM, hoeveel sticks heb je en draaien die in de juiste sloten.

Al met al missen we dus een hoop informatie eer wij een onderbouwend advies kunnen geven.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 26-11 20:06
Ik gok dat de CPU op 100% zit in game. Maar check het met MSI Afterburner.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee