Hi! Ik ben op zoek naar hulp bij het samenstellen van een mooie gaming pc. Ik heb een (in mijn ogen) mooie build samengesteld, maar graag ontvang ik jullie mening hierover, aangezien ik mezelf zeker geen expert kan noemen op dit gebied.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voornamelijk gebruikt voor gaming. De zwaarste taak zal de nieuwste Battlefield zijn. Hij hoeft niet soepel op ultra te draaien, maar hij moet het wel gewoon goed doen op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1500 inclusief assemblagekosten (max €1600). Er zouden dus nog wat upgrades gedaan mogen worden op de onderstaande build.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Acer Predator G-Sync 144hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht aan deze SSD net aan genoeg geheugen te hebben, maar als jullie een goede 1tb SSD dan hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekozen voor AMD i.v.m. de prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. Intel. Daarnaast een Nvidia videokaart i.v.m. de monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De componenten die jullie adviseren moeten te koop zijn bij Azerty, aangezien ik hier het systeem wil laten assembleren.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn kennis van computerland is vrij beperkt, en het oneindig aantal opties helpt zeker niet mee. Aangezien het toch een aardige uitgave is wil ik graag jullie mening weten op de build die ik heb samengesteld, zodat ik weer wat jaartjes vooruit kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voornamelijk gebruikt voor gaming. De zwaarste taak zal de nieuwste Battlefield zijn. Hij hoeft niet soepel op ultra te draaien, maar hij moet het wel gewoon goed doen op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1500 inclusief assemblagekosten (max €1600). Er zouden dus nog wat upgrades gedaan mogen worden op de onderstaande build.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Acer Predator G-Sync 144hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht aan deze SSD net aan genoeg geheugen te hebben, maar als jullie een goede 1tb SSD dan hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekozen voor AMD i.v.m. de prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. Intel. Daarnaast een Nvidia videokaart i.v.m. de monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De componenten die jullie adviseren moeten te koop zijn bij Azerty, aangezien ik hier het systeem wil laten assembleren.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn kennis van computerland is vrij beperkt, en het oneindig aantal opties helpt zeker niet mee. Aangezien het toch een aardige uitgave is wil ik graag jullie mening weten op de build die ik heb samengesteld, zodat ik weer wat jaartjes vooruit kan.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
1 | Moederborden | MSI Z390-A PRO | € 128,05 | € 128,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z 8G | € 513,50 | € 513,50 |
1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 75,59 | € 75,59 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,99 | € 19,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 86,- | € 86,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 112,95 | € 112,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.370,07 |