Toon posts:

[Sony Xperia XZ2 Compact] Blijft hangen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 885 views

Vraag

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20-11 13:11
Mijn vraag
Mijn Sony Xperia XZ2 Compact blijft hangen bij opstarten, hij start gewoon niet door, je ziet de animatie op een gegeven moment stoppen.

Nu ben ik niet getrouwd met de telefoon, alleen staan er nog foto's en berichten op, welke ik graag zou willen hebben.

Met Sony Companion software krijg je die niet zolang de telefoon niet gestart is.

Is er nog een andere manier? Met een factory reset verlies ik alles, dus dat is niet echt een optie.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony Xperia XZ2 Compact
Sony Xperia Companion software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er zijn diverse combinaties mogelijk met hard resets etc, dus opstarten met de volume down (uit m'n hoofd). Dit leidt niet tot het doorstarten helaas.

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Je hebt hem zeker niet geroot of al eerder met debug mode aan je computer (en adb) gehangen?

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• PageFault
Evanescent schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:11:
Je hebt hem zeker niet geroot of al eerder met debug mode aan je computer (en adb) gehangen?
Nee helaas niet. Die debug mode heb ik inderdaad zeer zeker spijt van dat die uit staat :'(

• franssnarf
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-11 09:07
Een van de opties hiervan al geprobeerd?
https://support.sonymobil...tting-and-repairing/#gref

• PageFault
Ja, de eerste entry werkte niet, omdat hij niet doorgestart was.

De 2e, geforceerde herstart en uitschakelen, werkt wel, maar tijdens het starten blijft hij vast lopen.

De andere entries gaan er allemaal vanuit dat het doorgestart is, maar zo ver kom ik dus helaas niet :'(

• franssnarf
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-11 09:07
https://support.sonymobil...-power-on-my-device/#gref

Check vooral de 2min start

Heb je sd-kaart en sim kaart eruit gehaald? Accu goed opgeladen

• PageFault
franssnarf schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:57:
https://support.sonymobil...-power-on-my-device/#gref

Check vooral de 2min start

Heb je sd-kaart en sim kaart eruit gehaald? Accu goed opgeladen
SD en sim zijn er al een tijdje uit, ik ga morgen de 2 min procedure proberen, thanks alvast.

• PageFault
Ik had deze 2 minuten herstart al eens geprobeerd, hij blijft hangen :(

Ik denk dat ik deze als verloren op moet geven of er moet nog een reparateur zijn die hier iets mee kan.

• Jolinex
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 03-08-2020
Beste,

Heeft u nog een oplossing gevonden voor het probleem?
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem..
Heb zelfs Emma al geinstalleerd..
Maar mijn gsm is locked...

Is hier echt niks aan te doen??

Groetjes

Topic kapen is niet nodig. Zeker als je al een apart topic hebt geopend.

[Voor 16% gewijzigd door 13art op 03-08-2020 22:00]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee