Vraag

• RJRensen
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 04-11 16:51
Ik ben opzoek naar een EGPU, met namde de Aorus gaming box 1080. Echter kan ik deze bijna nergens op internet vinden, behalve op amazon.de

Echter toen deze wel verkocht werd in NL was hij ronde prijs van €600.
Op amazon.de vind ik hem voor €346, het zijn allemaal externe verkopers, soms uit de UK vaak uit china.

Is dit te vertrouwen? ook heb ik gelezen dat met een beetje moeite je je geld terug kan krijgen van Amazon.
Ik heb zelf totaal geen ervaring met Amazon.

link naar de EGPU die ik zoek + verkopers
https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:12
RJRensen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:54:
Ik ben opzoek naar een EGPU, met name de Aorus gaming box 1080. Echter kan ik deze bijna nergens op internet vinden..
Dat komt waarschijnlijk omdat de GTX1000 serie al een poosje eol is en opgevolgd is door de RTX2000 serie. De RTX2070 is nog wel enigszins leverbaar in Nederland:

pricewatch: Gigabyte Aorus RTX 2070 Gaming Box
Echter toen deze wel verkocht werd in NL was hij ronde prijs van €600.
Op amazon.de vind ik hem voor €346, het zijn allemaal externe verkopers, soms uit de UK vaak uit china.

Is dit te vertrouwen?
Vooral met de videokaarten uit China moet je aardig oppassen, soms is het een goedkopere kaart met een fake bios etc.
ook heb ik gelezen dat met een beetje moeite je je geld terug kan krijgen van Amazon. Ik heb zelf totaal geen ervaring met Amazon.
Betaal dan iig met paypal of beter nog met credit card zodat je iets meer zekerheid hebt als het niet blijkt te kloppen.

• Medione1210
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:44
Nielson schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:23:
[...]
Dat komt waarschijnlijk omdat de GTX1000 serie al een poosje eol is en opgevolgd is door de RTX2000 serie. De RTX2070 is nog wel enigszins leverbaar in Nederland: