Toon posts:

Nieuwe game pc V.2

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Vraag

• brianmarcus
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 16-09-2019

Ik heb nu deze PC samengesteld, ik had er al eerder een samengesteld maar na een aantal adviezen kwam ik hierop uit. Is dit een goeie build? En zo niet wat kan ik er dan aan aanpassen om hem beter te maken? Budget is rond de 1000 euro en de PC is gericht op zo'n hoog mogelijke preformance te krijgen tijdens het gamen. Ik wil de videokaart liever niet overklokken. Alvast bedankt. :)

Alle reacties

• ClementL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-11 17:23
Voor die prijs zie ik geen reden om voor de Vega 56 te gaan. De RX 5700 is ongeveer even duur, en een tikkie sneller (en zuiniger).

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 00:20
Ook voor dit topic geldt het DAA beleid

Als je serieus advies wilt, wat ik in je andere topic gegeven heb, zal je iets aan je topicstarts moeten doen.

• Vidra
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 26-11 10:24

Vidra

Vragen?

En daarnaast hoef je niet twee topics te beginnen op 1 dag, maar je kan gewoon doorborduren op de initiele topic.

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 32GB - ASUS STRIX RTX 2080 OC

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Anders lees je eerst wat hier de bedoeling is in DAA beleid. Dicht.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee