[GOT] Registratie werkte niet.. ?

Pagina: 1
Acties:

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 21:47
Hallo ik wilde al geruime tijd mijn eigen registreren op dit forum maar op een of andere rare wijze kreeg ik de melding dat ik op mijn @hellevuur.com email adres niet mocht registreren. Dit omdat het schijnbaar een gratis email service betreft. Nu betaal ik hier jaarlijks netjes voor dus ik vind het nogal raar dat ik er dan niet in mag. Vorige week een email hierover gestuurd maar geen reactie daarop gehad. Jullie zullen het wel druk hebben. Anyway. Nadat ik het probeerde met het GRATIS @hellevuur.cc adres werkte het wel :? Ik kan me niet indenken dat jullie @hellevuur.com onder de lijst gratis email providers hebben gezet. Bovendien werkte het prima toen ik het wijzigde van @hellevuur.com naar @hellevuur.cc :P raar...
Vertel mij er eens meer over.

Verwijderd

Je adres in je profiel kun je altijd veranderen in een gratis. Je kunt d'r alleen niet meej reggen.

Verwijderd

Voor zover ik weet staat hellevuur.com niet op de lijst met gebande adressen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 29 juli 2001 17:15 schreef Tweaky het volgende:
Je adres in je profiel kun je altijd veranderen in een gratis. Je kunt d'r alleen niet meej reggen.
Das helemaal correct. Maar het is wel weird. Ga wel even vragen of hellevuur.com van de zwarte lijst af mag en .cc erbij mag ;)

• HellevUUr
HAHAHA ik WIST gewoon dat er zo'n reactie zou komen. 8-) laat die .cc maar lekker staan.

Wat het kan zijn is dat jullie namezero adressen gebanned hebben maar dat geloof ik niet want gratis is het niet meer. na een jaar moet je dokken.. Ik dus ook. Maar ja das niet zo super veel.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 29 juli 2001 17:33 schreef HellevUUr het volgende:
HAHAHA ik WIST gewoon dat er zo'n reactie zou komen. 8-) laat die .cc maar lekker staan.

Wat het kan zijn is dat jullie namezero adressen gebanned hebben maar dat geloof ik niet want gratis is het niet meer. na een jaar moet je dokken.. Ik dus ook. Maar ja das niet zo super veel.
Het probleem is als mensen via een gratis mail adres kunnen registreren, dat banned users erg makkelijk kloons aan kunnen maken, dit willen we vermijden :)

• HellevUUr
Daar heeft GOT ook inderdaad gelijk in. Maar dat lijkt me een enorme taak om dat allemaal bij te houden. Tenzij er een website ergens is met alle free email sites..

Toch vind ik het raar dat mijn domein geblokkeerd is. En dat .cc wel werkt. Tenzij GOT op een of andere manier kan achterhalen in een scriptje waar ik me site laat hosten want hij staat toch echt op mijn naam.
Pagina: 1