Toon posts:

Hulp gevraagd: welke laptop?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• LoLaLi
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 22-08-2019
Ik ben (vooral voor zakelijk) gebruik op zoek naar een nieuwe laptop,
maar geen idee wat te kiezen... (ik heb gemerkt dat ik nogal moeilijk ben? :P)

Laptop zou vooral voor volgend gebruik zijn:
- Windows Office
- Boekhoudprogramma (niets al te fancy of groot programma hoor)
- Photoshop (niet regelmatig)
- Online surfen

Dat zijn de belangrijkste dingen.

Enkele "eisen":
- Laptop moet VLUG opstarten en VLUG reageren!
- Graag een model die niet teveel weegt
- Toetsenbordverlichting
- Numeriek toetsenbord
- Niet te duur (liefst rond de €1000, iets meer mag ook indien groot verschil of echt nodig)
- Geen MacBook (is simpelweg te duur en blijf liever bij Windows)

Wij hebben tot nu toe ACER en zijn hier wel tevreden over,
maar ben bereid te veranderen van merk indien beter natuurlijk...

Iemand die me kan helpen of iets kan aanraden?
Zie het bos door de bomen niet meer...
(ofwel zijn ze te lomp/zwaar, ofwel kost het teveel, ... en ik denk steeds als ik te weinig uitgeef dat het een "slechte" laptop zal zijn qua snelheid, want da's wel een must, die snelheid!)

Alvast bedankt!!!

Alle reacties

• Vinny1994
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 03-12 15:10
categorie: Laptops

Ik kan helaas zo te zien niet filteren op toetsenbord verlichting, dat zou je zelf nog even kunnen uitzoeken.

Je hebt met deze filter in ieder geval een lijst met laptops te pakken die lekker snel zijn en waar je een tijd mee vooruit kunt.

PS: Mocht je toch een klein beetje meer willen uitgeven, ik ben zelf altijd zéér te spreken geweest over de zakelijke DELL lijn. Heb er ook een gehad, zeer robuust, hier een voorbeeld:
pricewatch: Dell Latitude 5590-26Y93

Edit: Blijkt dat ik gewoon goed scheel ben :o 8)7 en toetsenbordverlichting gewoon in de PW staat!

[Voor 31% gewijzigd door Vinny1994 op 20-08-2019 15:02]

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Het lijstje van @Vinny1994 uitgebreid met toetsenbordverlichting en een gewicht van max. 2 kilo. Dan zou je toch al een heel eind moeten zijn.

categorie: Laptops

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• LoLaLi
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 22-08-2019
Super, dankjewel!
Ik vond het ondertussen al i.v.m. de toetsenbordverlichting... :)

Het meeste begrijp ik, enkel wou ik even weten waarom je enkel die SSD (M.2) hebt aangeklikt en niet de gewone SSD ?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee