Windows 98 Se Windows Updates nl versie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 23:56
Ik ben voor mijn Windows 98 SE PC op zoek naar de Updates die Microsoft heeft uitgebracht voor Windows 98 Se nl versie. Ik kan ze helaas niet meer downloaden bij Microsoft , omdat die alle updates offline heeft gehaald. De updates voor de Engelse versie kan ik wel vinden op internet , maar daar heb ik helaas niks aan. omdat ik de Nederlandse zoek. Wie heeft deze updates nog ergens staan op zijn PC en wil ze delen met mij. Met veel moeite heb ik deze 2 updates al kunnen vinden in het Nederlands met veel moeite.

245682NL8.EXE Deze is voor als je 1 ide poort uit heb staan in de bios (dat heb ik) dat hij dan bij de andere geen uitroepteken geeft in Windows 98.
263044DUT8.EXE Deze is voor de bug van fdsik dat hij schijven groter dan 64gb niet goed weer geeft

Ben het meest naar deze op zoek (273017USA8.EXE dit is de engelse) Ik denk dat de Nederlandse 273017DUT8.EXE heet. Deze update zorgt er voor dat als een Harde schijf hebt met een grote cache dat hij 2 seconden langer over het afsluiten doet

Wie kan mij hier aan helpen? :)

Ik weet dat er een Onofficieel Service pack is met alle updates voor de nl versie maar dat service maak ook dingen kapot dus installeer ik die liever niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Egbert Jan op 20-08-2019 02:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
mmm... tweede hit op Google zoektocht op 273017USA8.EXE :P

http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig! Als je hem nu nog van de Nederlandse voorziet dan heeft 'ie er ook nog wat aan :P 8)7

Of het moet een universele zijn. De naam die TS opgeeft voor de NL-se update bestaat iig niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:20

ikt

Justin1091 in deze thread geeft aan de updates in het Nederlands te hebben. Geen idee of hij nog actief is, maar misschien helpt het om een account aan te maken en er om te vragen?

Gelijk ook een mooie kans om het ergens online te gooien als archief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 20:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kan je uit die Service Pack niet de updates halen die je nodig hebt?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:39:
[...]Geweldig! Als je hem nu nog van de Nederlandse voorziet dan heeft 'ie er ook nog wat aan :P 8)7
Egbert Jan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:04: Ben het meest naar deze op zoek (273017USA8.EXE dit is de engelse)
:+

[ Voor 46% gewijzigd door passer op 20-08-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Bedankt voor het melden van dit forum. Ik heb daar een account gemaakt en de vraag daar ook gesteld. Mocht ik de Updates hebben dan wil ik ze hier ook wel delen.
ikt schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:43:
Justin1091 in deze thread geeft aan de updates in het Nederlands te hebben. Geen idee of hij nog actief is, maar misschien helpt het om een account aan te maken en er om te vragen?

Gelijk ook een mooie kans om het ergens online te gooien als archief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egbert Jan
Ik heb van iemand op dit forum deze link gekregen. Voor deze update 273017DUT8.EXE. Nu de andere updates ook nog in het Nederlands zien te vinden voor Windows 98 Se NL.

Nogmaals dank voor het melden van dit forum.

[ Voor 14% gewijzigd door Egbert Jan op 20-08-2019 14:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egbert Jan
Ik heb op dit forum via een privé bericht van iemand de Windows 98SeNL updates gekregen.

hier de link http://www.mediafire.com/file/bcv77600m55xk5d/98SEupdDutch.rar/file

Alle updates zitten erin inclusief de updates die niet in het Nederlands zijn uitgebracht en verschillende versies van Media player (6.4,7.1,9) plus losse updates voor media player. Helaas gaat deze download maar tot Internet explorer 5.5 en niet Internet Explorer 6 SP1. Ik heb inmiddels Internet explorer 6 SP1 full installer in het Nederlands gevonden. Nu ben ik nog op zoek naar de updates voor Internet explorer 6SP1.

Ik hoop dat jullie ook nog wat hebben aan deze updates hebben :)
Wie kan mij helpen aan de Internet explorer 6SP1 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 20:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Egbert Jan schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:18:
Ik heb op dit forum via een privé bericht van iemand de Windows 98SeNL updates gekregen.

hier de link http://www.mediafire.com/file/bcv77600m55xk5d/98SEupdDutch.rar/file

Alle updates zitten erin inclusief de updates die niet in het Nederlands zijn uitgebracht en verschillende versies van Media player (6.4,7.1,9) plus losse updates voor media player. Helaas gaat deze download maar tot Internet explorer 5.5 en niet Internet Explorer 6 SP1. Ik heb inmiddels Internet explorer 6 SP1 full installer in het Nederlands gevonden. Nu ben ik nog op zoek naar de updates voor Internet explorer 6SP1.

Ik hoop dat jullie ook nog wat hebben aan deze updates hebben :)
Wie kan mij helpen aan de Internet explorer 6SP1 updates.
Blijft die mediafire link voor eeuwig beschikbaar of verloopt die?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Falcon schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Blijft die mediafire link voor eeuwig beschikbaar of verloopt die?
Dat is aan mediafire of de gebruiker. Als je de bestanden wilt hebben kan je ze beter nu ophalen en archiveren.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Is er ook een manier om deze losse Windows 98 SE updates in 1 keer te installeren in plaats van allemaal 1 voor 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Egbert Jan schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:39:
Is er ook een manier om deze losse Windows 98 SE updates in 1 keer te installeren in plaats van allemaal 1 voor 1?
In het XP-era gebruikte ik een (automatisch uitgevoerde) batch-bestand om na het installeren van Windows het een en ander automatisch te laten installeren door de opties /quiet /norestart toe te voegen, dan kun je alle updates in een keer achter elkaar installeren en dan maar één keer opnieuw opstarten. Geen flauw idee of dat in het 98-era al kon.

Je krijgt dan een batch met commando's a la
start /wait padnaarupdate\update1.exe /quiet /norestart
start /wait padnaarupdate\update2.exe /quiet /norestart
etc

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 26-08-2019 09:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1