Hi! Ik ben op zoek naar hulp bij het samenstellen van een mooie gaming pc. Ik had al een (in mijn ogen) mooie build samengesteld, maar na het lezen van het halve forum hier zijn er eigenlijk alleen maar meer vraagtekens bij gekomen. Mijn kennis op dit gebied is vrij beperkt, en daarom ben ik benieuwd naar de build die in jullie ogen het beste past bij de onderstaande specificaties. Alvast heel erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voornamelijk gebruikt voor gaming. De zwaarste taak zal de nieuwste Battlefield zijn. Hij hoeft niet soepel op ultra te draaien, maar hij moet het wel gewoon goed doen op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1500 inclusief assemblagekosten (max €1600).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Acer Predator G-Sync 144hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Nvidia videokaart ivm g-sync.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na het doorspitten van het forum heb ik begrepen dat Intel niet de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft, voor de rest niet. Maar goed, ik ben geen expert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle onderdelen moeten bestelt kunnen worden bij één leverancier die ook assemblage aanbiedt. (zoals Azerty of Alternate).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn kennis van computerland is vrij beperkt, en het oneindig aantal opties helpt zeker niet mee. Aangezien het toch een aardige uitgave is wil ik graag hulp bij het samenstellen van een mooie gaming computer die wat jaartjes mee kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt voornamelijk gebruikt voor gaming. De zwaarste taak zal de nieuwste Battlefield zijn. Hij hoeft niet soepel op ultra te draaien, maar hij moet het wel gewoon goed doen op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1500 inclusief assemblagekosten (max €1600).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Acer Predator G-Sync 144hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Nvidia videokaart ivm g-sync.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na het doorspitten van het forum heb ik begrepen dat Intel niet de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft, voor de rest niet. Maar goed, ik ben geen expert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle onderdelen moeten bestelt kunnen worden bij één leverancier die ook assemblage aanbiedt. (zoals Azerty of Alternate).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn kennis van computerland is vrij beperkt, en het oneindig aantal opties helpt zeker niet mee. Aangezien het toch een aardige uitgave is wil ik graag hulp bij het samenstellen van een mooie gaming computer die wat jaartjes mee kan.