Vraag

• Andre1973
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-02 13:52

Andre1973

2030 Wp op Z & 2040 Wp SF ZW

Topicstarter
Ik hen een HTC one M8, en daarvan doe de koptelefoon uitgang het niet meer lijkt het.
Dus heb ik een bluetooth koptelefoon gekocht, en deze geprobeerd aan te sluiten.
Nu kan ik die koptelefoon wel aansluiten als ontvanger voor media, maar niet om in te praten als telefoon.

Nu lijkt het erop dat de Tomtom 510 Go zich gedraagt al headset, daarvan staat het tekentje erbij (koptelefoon met microfoontje)

Ik denk dat ik daardoor de bluetooth koptelefoon niet kan koppelen, dat gaat namelijk wel als ik de telefoon uit en aan zet, maar niet meer na gebruik met de tomtom (voor file info)

Hoe krijg ik dat headsetje weg bij de tomtom, ik wet dat er tomtoms zijn die je kan gebruiken als headset, maar dat kan ik niet vinden in de tomtom.

Ik denk dat ik daarna m wel kan koppelen met de headset.

ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:39

Prulleman

a.k.a Nilz

Ik weet niet hoe het bij een M8 zit, maar als ik (samsung S8) naar het bluetooth menu gaat en dan naar de settings van een gepaired BT device (niet perse verbonden op dat moment). Dan kan ik afhankelijk van wat het device tijdens het koppelen heeft aangegeven te kunnen doen schuifjes aan en uit zetten. Ik kan bv bij een bluetooth speaker kiezen om "oproepen" en "audio" los van elkaar aan of uit te zetten. (audio is dus alleen afspelen van media geluid, oproepen is bellen met de mic van je tom tom of headset)

Strava

• Andre1973
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-02 13:52

Andre1973

2030 Wp op Z & 2040 Wp SF ZW

Topicstarter
Dank voor je reactie, ja bij de koptelefoon kan ik dat wel aan / uit zetten, althans niet aanzetten dus, maar bij Tomtom staat alleen: " koppeling ongedaan maken, en "Contacten delen", maar dus niet "gebruiken voor" met de schuifjes erbij. en ik meerdere apparaten inschakelen als audio media (logisch dat is alleen luisteren) maar ik denk maar 1 als "Telefoon -Audio".

ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee