TNT2 niet DirectX 8 compatible??

Pagina: 1
Acties:

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik probeer net Max Payne te installeren, ik had DirectX8 er nog niet opstaan dus installeert die dan. Als ik daarna t spel probeer op te starten krijg ik deze foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://s-loops.com/mp.gif

Ik heb dus daarna de readme doorgelezen en daar vertlede ze me dat ik de tests bij DxDiag moest uitvoeren.. geen enkel probleem gevonden.
Vandaag nog maar even de laatste Detonator drivers opgehaald en de aparte DirectX 8 van de Ms site geinstalleerd en Max payne opnieuw erop gezet.. krijg ik wéér die foutmelding |:(

Iemand een idee? thanks..

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

ik heb een tnt2/model64
met directx 7 of 8
en bij mij doet max payne het goed

• YoG
  • Niet online
vaag... |:(

wat ook vaag is is dat AGP Texturing disabled is terwijl m'n toch kaart toch echt AGP is...
En waarom is Direct3D acceleration disabled??

Afbeeldingslocatie: http://s-loops.com/mp2.gif

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Grappig, mijn vriendin heeft exact hetzelfde op haar pc, win2l, en een viper550.
dx8aNT geinstalleerd, laatste detonatordrivers, en ook geen d3d ondersteuning meer.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

had ik vroeger ook met me tnt2u
wel opengl maar geen d3d
Clean windoos install did the trick!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06-2025
Wat je kan proberen is even in windows safe mode gaan en kijken of er nog oude adapters bij staan. Kan wel eens helpen als je alles daar leeg gooit en opnieuw installed. De drivers van de makers van je videokaart evt proberen. En als het nog niet werkt opnieuw ff dx8 installen. Ik heb het weleens gehad met een viper v770 dan doe ik ff een reinstall van dx8a en is het weer gefixed.
Bovendien vindt ik een clean install wel weer een beetje te ver gaan. Ik zelf heb niet zoveel tijd om bij ieder probleem van windows of andere onderdelen de boel opnieuw te gaan zitten installen. In mijn ogen is dat de laatste optie. In sommige gevallen is het wel sneller maar meestal is het weer een hoop tijd weggooien. Ben meestal een dag of 2 kwijt om me software te reinstallen als windows het ECHT begeeft. En dan heb ik nog niet eens me games en instellingen terug.
suc6 met Max Payne, ik ga het vanavond ook ff proberen. Bulletmode kicks nuts btw. :D

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-02 16:50

SiGNe

Ook hoi!

Zet de anti-aliassing uit.
Ik krijg hier dezelfde foutmelding met m'n Asus V7700 GF2 DLX als ik AA aanzet.
en dat klopt ook wel, GF2 (en TNT2 ook) zijn DX7 compatible, de GF3 is weer wel DX8 compatible en die kan dus ook de anti-aliassing gebruiken.

Niet?
[Specs]

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Weet je zeker dat hij de Detonator drivers gebruikt want hier bleef windhoos eigenwijs zijn eigen driver gebruiken :r totdat ik de Detonator driver forceerde en toen werkte alles pas goed. :)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
je moet de nieuwe driver downloaden bij www.nvidia.com. als het goed ik moet ie het dan doen!!

suc6
Go0s

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Op zondag 29 juli 2001 18:06 schreef Go0s het volgende:
je moet de nieuwe driver downloaden bij www.nvidia.com. als het goed ik moet ie het dan doen!!

suc6
Go0s
Dit zag ik net staan...ik had de verkeerde versie, misschien jij ook?
TNT2, Vanta, GeForce256, GeForce2**, GeForce3, Quadro, and Quadro2 family of graphic processors are supported through NVIDIA's Industry Standard Unified Driver Architecture (UDA). If you are using a TNT or TNT2 Ultra product, please download the non-WHQL driver.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Als je een VIA chipset hebt moet je eens de nieuwste 4-in-1 installen.

• YoG
  • Niet online
Op zondag 29 juli 2001 18:24 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Dit zag ik net staan...ik gad de verkeerde versie, misschien jij ook?
[..]
Yep dat was het! :) :Y)
Bedankt voor alle replys mensen...

Verwijderd

download Max Payne Patch 1.01 : ftp://ftp.zdnet.com/threedee/patches/MaxPayne1-01Patch.exe , probeer het maar :P
Pagina: 1