Toon posts:

Woocommerce - verschillende voorraadlocaties tonen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sus
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 06-12 07:33

sus

is druk :+

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil in mijn shop bij producten 2 voorraadlocaties kunnen weergeven:

Direct afhalen - indien voorradig uiteraard, met aantallen
Beschikbaar bij leverancier - met aantallen.

Effectief moet ik dus met 2 voorraadlocaties werken bij 1 artikel, en dat een artikel alleen op uitverkocht staat als op beide locaties de voorraad 0 is geworden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste wordpress met laatste woocommerce versie, nu met storefront thema; maar moet uiteindelijk in een eigen ontwerp komen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse multi-inventory plugins gevonden en geprobeerd, en bij allemaal kan ik keurig meerdere leveranciers toevoegen aan een artikel. Maar, allemaal tellen ze de stocklevels op en tonen dat als 1 voorraadaantal.

Plugins die ik bekeken heb:
* ATUM Multi inventory
- geinstalleerd en kan inderdaad verschillende voorraden aanhouden. Toont ze echter niet op de productpagina
* MyWorks software
- is niet zomaar te installeren en een live demo hebben ze ook niet.

Concreet dus: is het überhaupt mogelijk wat ik wil? Of loop ik hier tegen een beperking aan van woocommerce?

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Alles is mogelijk, je zou zelfs een raket naar de maan kunnen sturen met WordPress.
Of het wenselijk is hou ik even in het midden.

Eigenlijk is er zakelijk maar één antwoord: wat is je budget?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• sus

sus

Topicstarter
Goh, dat hangt uiteraard weer af van de verdere mogelijkheden van de betreffende plugin, is het een eenmalige aanschaf of maandelijks/jaarlijks terugkerend.

Ik ga geen honderden euro’s betalen voor een paar regels PHP in de productpage.php, maar als het een compleet ding is die niet alleen stock weergeeft maar het ook volledig kan managen is dat juist weer wel een overweging.

Laten we voor het gemak eens zeggen dat alles mag, ik ben op zoek naar de juiste plugin (of aanwijzing), waarna ik kan bepalen of ik het de uitgave waard vind of niet.

Een tool als ATUM (€50,- per jaar) doet in de basis prima wat ik zoek, maar ik mis dus de laatste stap: weergeven of het lokaal beschikbaar is of vanuit een leverancier komt en dus iig 1 dag levertijd heeft.

• verzenden
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 05-12 02:16
Waarom niet een variabel product maken? Variabele 1 Direct afhalen, variabele 2 Via leverancier. Zou denk ik moeten werken...

• InFamous
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:56

InFamous

excommunicado

Zoek uit welke attribute er gebruikt word voor het voorraad aantal van die plugin.

Als je dat heb dan is het simpelweg iets als
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
$stock_1 = $product->get_attribute(‘stock_1’);
$stock_2 = $product->get_attribute(‘stock_2’);

If ($stock_1 > 0 || $stock_2 > 0) {
Product is in stock
}else{
Product out of stock
}

Formerly known as Ragdoll

• sus

sus

Topicstarter
verzenden schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:41:
Waarom niet een variabel product maken? Variabele 1 Direct afhalen, variabele 2 Via leverancier. Zou denk ik moeten werken...
Maar, dan moet je volgens mij “schakelen” tussen die 2, toch? Morgen eens even testen.
InFamous schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:04:
Zoek uit welke attribute er gebruikt word voor het voorraad aantal van die plugin.

Als je dat heb dan is het simpelweg iets als
PHP:
1
Ook dit morgen eens even bekijken! Helemaal niet aan gedacht dat zo te doen 🤨

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:54
Zoiets?

https://www.stockmanageme...ons/atum-multi-inventory/

[quote]WooCommerce, as the most popular WordPress e-commerce solution, did not include an option for business selling from different warehouses or using several suppliers. Up until now, shop owners have had a choice to either find a 3rd party solution or to have one built specifically for their site. Neither solution is ideal unless the shop has a significant budget to cover the cost.[/quote]

Edit: NVM, die had je al gevonden.

Misschien kun je contact met ze opnemen of je die data ook op de productpagina kan tonen, lijkt me persoonlijk niet heel erg veel werk.

[Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 19-08-2019 23:40]

• Xantios
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06-12 11:56
sus schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:34:
Ik ga geen honderden euro’s betalen voor een paar regels PHP in de productpage.php, maar als het een compleet ding is die niet alleen stock weergeeft maar het ook volledig kan managen is dat juist weer wel een overweging.
Een paar regels PHP kunnen nu eenmaal heel duur zijn als je ze niet zelf kan schrijven.
Welkom in de wondere wereld die e-commerce maatwerk heet.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee