Mijn vraag
Ik wil in mijn shop bij producten 2 voorraadlocaties kunnen weergeven:
Direct afhalen - indien voorradig uiteraard, met aantallen
Beschikbaar bij leverancier - met aantallen.
Effectief moet ik dus met 2 voorraadlocaties werken bij 1 artikel, en dat een artikel alleen op uitverkocht staat als op beide locaties de voorraad 0 is geworden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste wordpress met laatste woocommerce versie, nu met storefront thema; maar moet uiteindelijk in een eigen ontwerp komen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse multi-inventory plugins gevonden en geprobeerd, en bij allemaal kan ik keurig meerdere leveranciers toevoegen aan een artikel. Maar, allemaal tellen ze de stocklevels op en tonen dat als 1 voorraadaantal.
Plugins die ik bekeken heb:
* ATUM Multi inventory
- geinstalleerd en kan inderdaad verschillende voorraden aanhouden. Toont ze echter niet op de productpagina
* MyWorks software
- is niet zomaar te installeren en een live demo hebben ze ook niet.
Concreet dus: is het überhaupt mogelijk wat ik wil? Of loop ik hier tegen een beperking aan van woocommerce?
Ik wil in mijn shop bij producten 2 voorraadlocaties kunnen weergeven:
Direct afhalen - indien voorradig uiteraard, met aantallen
Beschikbaar bij leverancier - met aantallen.
Effectief moet ik dus met 2 voorraadlocaties werken bij 1 artikel, en dat een artikel alleen op uitverkocht staat als op beide locaties de voorraad 0 is geworden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste wordpress met laatste woocommerce versie, nu met storefront thema; maar moet uiteindelijk in een eigen ontwerp komen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse multi-inventory plugins gevonden en geprobeerd, en bij allemaal kan ik keurig meerdere leveranciers toevoegen aan een artikel. Maar, allemaal tellen ze de stocklevels op en tonen dat als 1 voorraadaantal.
Plugins die ik bekeken heb:
* ATUM Multi inventory
- geinstalleerd en kan inderdaad verschillende voorraden aanhouden. Toont ze echter niet op de productpagina
* MyWorks software
- is niet zomaar te installeren en een live demo hebben ze ook niet.
Concreet dus: is het überhaupt mogelijk wat ik wil? Of loop ik hier tegen een beperking aan van woocommerce?