Vraag

• Cintim
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-03-2020
Mijn vraag
Hallo..

Ik heb nu voor het eerst een telefoon gepreorderd. Ik kon mijn abonnement bij kpn verlengen en heb de Note10+ uitgekozen. Nu mijn vraag: moet ik hem ophalen bij de kpn winkel of wordt hij thuis bezorgd? En wanneer zou dit eventueel zijn?

Alvastbedankt voor de reactie.

Groetjes Cindy

Beste antwoord (via Prulleman op 20-08-2019 10:33)

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Via internet besteld bij KPN, dan wordt het toestel naar het opgegeven adres verstuurd.

Een optimist is een slecht geΓ―nformeerde pessimist...

Alle reacties

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:41
Wat heb je afgesproken met KPN?

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-11 16:37

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ligt er aan of je het telefonisch besteld hebt of in de winkel.

Als je telefonisch besteld hebt dan leveren ze hem thuis af.
Maar waarom bel je de klantenservice (telefoonnummer 1200) niet gewoon op? Daar zijn ze voor.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Wordt zo bij je bezorgd.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-11 16:37

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Per drone? 8)7

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik snap niet helemaal waarom je een vraag over je bestelling hier neerzet, terwijl dit toch echt een vraag voor KPN zelf is. Waarom heb je geen contact met hen opgenomen?

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Tja als je hem gepreordered hebt moet je eventjes afwachten tot de telefoon 'leverbaar' is, dan krijg je waarschijnlijk wel te horen (via mail) of de telefoon wordt bezorgd of dat je hem op moet halen.
Natuurlijk kun je zoals velen hierboven adviseren de klantenservice eventjes bellen ;)

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 21:53
Ik denk dat Cindy gewoon erg benieuwd is wat de ervaringen zijn van een preorder en of die ook echt op de 23ste geleverd zal worden.

Tevens snap ik dat je zoiets vraagt middels een fora omdat je daar soms een beter beeld krijgt. CS geeft toch vaak aan dat ze er naar streven om op release te leveren maar dat ze niet kunnen inschatten hoeveel ze binnen krijgen. Of iets in die trant :)

RandyJC

• Cintim
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-03-2020
Randy dank je wel voor je vriendelijke antwoord. Ik had gebeld met de KPN, maar zij kon mij niet zeggen hoe of wat. Daarom denk ik, ik vraag het hier, omdat ik hier op/ met dit forum goede ervaringen heb.
Ik heb het via internet verlengd en gepreorderd. Ik moest daar mijn telefoonnummer opgeven en toen zeiden ze dat ik kon verlengen. En dat heb ik gedaan.

Acties:
  • Beste antwoord

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Via internet besteld bij KPN, dan wordt het toestel naar het opgegeven adres verstuurd.

Een optimist is een slecht geΓ―nformeerde pessimist...

Verwijderd

Hallo KPN hier,

Stuur ons even een berichtje op Facebook of Twitter, dan zullen wij je verder helpen. Hier op GoT kunnen wij je helaas niet helpen.

Met vriendelijke groet,

Fake KPN Medewerker

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Modbreak:alle antwoorden zijn al 3 x gegeven, jammer dan KPN zelf niks zinnigs kan melden, maar deze gaat dicht voor het uit de hand loopt

Strava

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.