Chrome wordt beheerd door je organisatie

Pagina: 1
Acties:
  • 9.242 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-05 14:07
Hallo Tweakers,

sinds een paar dagen viel mij op dat via de drie stippeltjes rechts onderin het volgende staat "beheerd door je organisatie".

Ik heb een prive pc en geen account gekoppeld aan mijn chrome. Als ik hierop google krijg ik de volgende twee opties:

ga naar: chrome://management/. Als ik hierheen ga krijg ik niks te zien behalve "Je browser wordt beheerd
Je beheerder kan je browserinstellingen op afstand wijzigen. Activiteit op dit apparaat kan ook buiten Chrome worden beheerd. Meer informatie"

Of ga naar "chrome://policy/". Als ik hierheen ga zie ik maar 1 item in die lijst "ExtensionInstallSources -> https://www.chromium.org/...#ExtensionInstallSources"

Ik heb Chrome al naar fabrieksinstellingen gezet maar dit hielp niet.

Iemand hier nog een idee wat dit kan zijn, en/of ik mij hier zorgen over moet gaan maken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ben je ingelogd met je Google account in Chrome? Dan kan dat mogelijk daar door komen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-05 14:07
Hero of Time schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:51:
Ben je ingelogd met je Google account in Chrome? Dan kan dat mogelijk daar door komen.
Nee. Er is geen account gekoppeld aan Chrome. (Dus ben er niet op ingelogd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkojo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-02-2021
hoi hoi

ik heb vandaag dit ook ontdekt op mijn desktop. mijn google wachtwoord veranderd, ook google chrome er af ge gooit , opnieuw geinstaleert, en niet in gelogd . en het staat er terug. het rare is dat het op mijn laptop bij chrome niet staat. wat is dit voor iets???? kan iemand meer uitleg geven aub?? krijg ik dit weg?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-05 00:00
Welke Windows 10 versie heb je? Want bij Windows 10 Education krijg je dat te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:24

g0tanks

Moderator CSA
djkojo schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:02:
hoi hoi

ik heb vandaag dit ook ontdekt op mijn desktop. mijn google wachtwoord veranderd, ook google chrome er af ge gooit , opnieuw geinstaleert, en niet in gelogd . en het staat er terug. het rare is dat het op mijn laptop bij chrome niet staat. wat is dit voor iets???? kan iemand meer uitleg geven aub?? krijg ik dit weg?????
Welkom op Tweakers. We doen niet aan topickaping dus gelieve je eigen topic aan te maken voor je vraag. Deze gaat op slot. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.