Toon posts:

Laptop crashed en weet niet wat ik moet doen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik had laatst een programma gedownload om te kijken welke updates ik allemaal kon doen voor mijn drivers.
Dit waren er een paar en had de updates laten uitvoeren echter verwacht ik dat er iets fout is gegaan na een week ging ik LOL spelen (een spel wat weinig vraagt van een laptop) en crashde die ineens midden in het spel.
Dit probleem blijft aanhouden maar kom er helaas niet achter wat ik kan doen om dit op te lossen.

Het volgende heb ik al gedaan:
kon niet de update meer ongedaan maken( terug naar oude versie via back up)
heb de laptop gereset met behoud van eigen bestanden
virus scanner gedaan

Het volgende probleem geeft het logboek:

In de machtigingsinstellingen toepassingsspecifiek wordt de machtiging Activeren niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
en APPID
{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
aan de gebruiker NT AUTHORITY\LOCAL SERVICE SID (S-1-5-19) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.

De snelheid van processor 0 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 71 seconden sinds het laatste rapport.

De snelheid van processor 1 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 71 seconden sinds het laatste rapport.

De snelheid van processor 2 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 71 seconden sinds het laatste rapport.

De snelheid van processor 3 in groep 0 wordt beperkt door de firmware van de computer. De processor heeft deze lage prestatiestatus gedurende 71 seconden sinds het laatste rapport.

In de machtigingsinstellingen toepassingsspecifiek wordt de machtiging Starten niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
Windows.SecurityCenter.WscDataProtection
en APPID
Niet beschikbaar
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.

In de machtigingsinstellingen toepassingsspecifiek wordt de machtiging Starten niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
Windows.SecurityCenter.WscBrokerManager
en APPID
Niet beschikbaar
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.

Wie oh wie kan me vertellen wat ik kan doen om dit te maken?

Groetjes,
Maikel

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:53

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik gok zo'n malafide driver-update-programma? Kan je de naam noemen (geen link a.u.b.)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
driver easy

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2019 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 07:37
Ik kan niet lezen, nevermind.
Ik kan wel koffie halen.

[ Voor 76% gewijzigd door shadvet op 20-08-2019 09:05 ]

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Gebruik nooit, maar dan ook nooit zo'n vage tools om je drivers te updaten. Download de drivers van de fabrikant van je laptop en laat het daarbij. If it ain't broken, don't "fix" it.

Ik zou een backup maken van je huidige bestanden naar een externe HDD en je laptop een clean install geven. Vanuit daar de drivers van de fabrikant installeren, windows updates volledig uitvoeren, LOL installeren en proberen en als dat goed gaat je bestanden terug kopiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 21:09

Agent47

I always close my contracts.

O M G . Doe dat NOOOIT Meer. Wat is het volgende? Regclean pro?

Altijd je drivers van de website van leverancier downloaden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks hoe doe ik een clean install? Ik kwam er niet achter hoe ik een reset kon geven dat echt alles waaronder de drivers worden gereset? Heb windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:19:
Thanks hoe doe ik een clean install? Ik kwam er niet achter hoe ik een reset kon geven dat echt alles waaronder de drivers worden gereset? Heb windows 10.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

USB Stick maken en dan booten vanaf USB, alles opnieuw installeren en de drivers van de fabrikant downloaden.

Je moet wel alle belangrijke standen elders veilig stellen (niet op de installatie schijf C:) Het beste is alles back-uppen op een externe schijf of NAS.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 20-08-2019 12:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks heb een back up op een externe harde schrijf gemaakt zal naar bovenstaande van de week kijken en jullie laten weten of het heeft geholpen. Thanks voor jullie hulp tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Ter verduidelijking, je moet dus de media creation tool hebben: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209 , niet de update assistant.
Pagina: 1