Beste leden, ik heb een paar maanden geleden een product aangeboden gezet via ebay. Dit is verkocht en betaald met paypal, ik heb het product verzonden en toen het ontvangen was heeft de koper een klacht ingediend dat het product niet compleet is. echter was dat wel het geval (dit weet ik zeker want ik heb alles dubbel gecheckt bij het inpakken). Er is toen een geschil geopend en de koper wilde zijn ged terug, dit heb ik toen geweigerd en ebay duidelijk gemaakt dat ik het product compleet heb verzonden en ik te maken heb met een oplichter. Echter kreeg ik een standaard mail terug waar ik niks wijzer van werd, er werd gezegd dat ik het product dan terug moet vragen, dit heb ik gedaan maar heb geen gehoor gekregen van de koper. in de tussentijd heeft paypal het geld (ongeveer 400 euro) teruggestort tegen mijn wil.
Na meerdere keren gemaild te hebben naar ebay.nl en ebay.com ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch alleen maar standaard mails terug krijg waar ik niks aan heb. Ondertussen is de maand voorbij en krijg ik een rekening van ebay voorgeschoteld om een bedrag van 49 euro te betalen (comissie) voor het product dat ik niet in mijn bezit heb en waarvan het geld terug is gestort naar de koper.
Via google gezocht of ze een telefoon nummer hebben waar ik ze kan bereiken (078 160000). blijkt het nummer niet meer in gebruik te zijn door ebay. Paypal ook gebeld en die zeggen dat ik het met ebay moet oplossen.
Kortom: Voor rond de 450 euro genaaid, ebay doet geen fuck.
Dead end..
of niet?
Wie kan mij wellicht helpen over verdere stappen die ik kan ondernemen?
Bij voorbaat dank.
Na meerdere keren gemaild te hebben naar ebay.nl en ebay.com ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch alleen maar standaard mails terug krijg waar ik niks aan heb. Ondertussen is de maand voorbij en krijg ik een rekening van ebay voorgeschoteld om een bedrag van 49 euro te betalen (comissie) voor het product dat ik niet in mijn bezit heb en waarvan het geld terug is gestort naar de koper.
Via google gezocht of ze een telefoon nummer hebben waar ik ze kan bereiken (078 160000). blijkt het nummer niet meer in gebruik te zijn door ebay. Paypal ook gebeld en die zeggen dat ik het met ebay moet oplossen.
Kortom: Voor rond de 450 euro genaaid, ebay doet geen fuck.
Dead end..
of niet?
Wie kan mij wellicht helpen over verdere stappen die ik kan ondernemen?
Bij voorbaat dank.