Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Krode
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-10 13:12
Hallo allemaal,
afgelopen vrijdag heb ik op mijn PC een reservekopie gemaakt via Itunes van mijn Iphone 7.
Dit heb ik gedaan om daarna een IOS 13 beta te kunnen testen, nu wil ik terug naar IOS 12.4, maar na de herstel via het .ispw bestand wil ik mijn reservekopie van afgelopen vrijdag terug zetten, maar Itunes ziet deze niet, terwijl ik zeker weet dat ik deze gemaakt heb.

Wat moet ik doen? De reservekopie die vandaag gemaakt is (met iOS 13 beta) kan ik niet terug zetten.
Jullie enig idee hoe ik toch de reservekopie van vrijdag terug kan zetten?

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:19

Speedmaster

Make my day...

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21:48
Moest je niet na het maken van een itunes backup naar de voorkeuren gaan en dan bij het onderdeel apparaten de backup kiezen en dan de optie 'archiveren' zodat hij niet overschreven wordt als er een nieuwe backup gemaakt wordt nadat de beta is geinstalleerd?

Het klinkt nu een beetje alsof de backup ook geupdate is naar de beta versie.

• Krode
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-10 13:12
Ja geprobeerd maar kan deze backup van vrijdag daar niet vinden...

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True