Toon posts:

Voetbal Games

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hey allemaal, mijn vraag is, of der mensen zijn die leuke voetbal games weten, zoals een app of voetbal bordspel dat je gezellig kan spelen met familie of vrienden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Zelf heb ik al iets gehoord over een bordspel dat eraan zit te komen, dus vandaar dat ik daar ook naar vraag. alvast bedankt and help a guy out. :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00

Typhone

Who Dares Wins

FIFA
Pro Evolution Soccer
Online Soccer Manager
Football Manager (FM)

Of je dat gezellig kan spelen met familie hangt een beetje van de onderlinge clubvoorkeur af en wie het beste is :+

Bordspellen ken ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 19-08-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He Typhone,

bedankt alvast voor de reactie maar idd de bordspellen zal lastig worden maar er komt dus wel een bordspel aan heb ik gehoord en die wordt wel gruwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Je hebt wel het 'Eredivisie voetbalspel' bordspel. Die heb ik volgens mij thuis nog ergens liggen. Ik heb hem een paar keer met vrienden gespeeld. Idioot moeilijke vragen zaten er tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In de categorie actie- of behendigheidsspel. Subbuteo. Dat was enorm populair bij mij op school. Je kunt nog wel het een en ander ervan kopen. Ik heb hier thuis nog 4 doosjes met elftallen liggen (United, Coventry City, Engeland en Nederland, wat ballen, een cornerpoppetje en een kapotte stadion onderdeel. Vanavond even opzetten voor de kinderen denk ik).