Hai,
Ik wil een gaming PC bouwen.
Zelf twijfel ik tussen een intel of AMD build.
Qua kosten, ong rond de 1000,- vindt ik een goed prijsje.
Iets meer of minder maakt niet veel uit.
Paar vrienden hadden mij deze build laten zien:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2019
Zelf heb ik niet echt goeie ervaringen met AMD en heb liever intel.
Als ik zelf een build wil maken twijfel ik tussen een 9 gen i5 of 8/9 gen i7, zit hier een groot verschil tussen of kan je met een i5 9 gen met een goeie videokaart ook goed gamen.
Wel wil ik 16GB ram en goedkope kast. (Denk hierbij aan een kast tussen de 20,- a 50,-)
Ik wil uiteindelijk gewoon main stream games kunnen spelen op 1080p met genoeg FPS.
Overclocken hoeft voor mij niet, hier heb ik de technische kennis ook niet voor.
Echter kan ik wel zelf de PC bouwen.
Kan iemand mij een goeie build adviseren of vertellen wat ik moet aanpassen aan de bovenstaande build.
Ik wil een gaming PC bouwen.
Zelf twijfel ik tussen een intel of AMD build.
Qua kosten, ong rond de 1000,- vindt ik een goed prijsje.
Iets meer of minder maakt niet veel uit.
Paar vrienden hadden mij deze build laten zien:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2019
Zelf heb ik niet echt goeie ervaringen met AMD en heb liever intel.
Als ik zelf een build wil maken twijfel ik tussen een 9 gen i5 of 8/9 gen i7, zit hier een groot verschil tussen of kan je met een i5 9 gen met een goeie videokaart ook goed gamen.
Wel wil ik 16GB ram en goedkope kast. (Denk hierbij aan een kast tussen de 20,- a 50,-)
Ik wil uiteindelijk gewoon main stream games kunnen spelen op 1080p met genoeg FPS.
Overclocken hoeft voor mij niet, hier heb ik de technische kennis ook niet voor.
Echter kan ik wel zelf de PC bouwen.
Kan iemand mij een goeie build adviseren of vertellen wat ik moet aanpassen aan de bovenstaande build.