Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk World of Warcraft Classic, wellicht ook wat Battle for Azeroth. Verder ook nog wel wat excel en word ofzo. Geen videobewerking. Ik wil een systeem wat nu de hoogste resolutie aankan, en volgend jaar (en daarna) ook nog meegaat, als ik een nieuwe 4k of widescreen monitor koop (heb nu 2x 1920x1080).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro heb ik al met mijn vrouw besproken.
Geen absolute maximumgrens
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige PC zit een SSD van 1 TB, die ik eventueel over kan zetten of, in de oude PC kan laten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen een kast met alles wat daar in hoort. Ik heb nog randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee. Betrouwbaarheid is belangrijker dan de laatste procent
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of de componenten goed met elkaar samenwerken (ik heb geen idee welk geheugen 'past' bij dit moederbord / processor), of deze processor 'goed genoeg' is voor deze videokaart (WoW schijnt niet processor intensief te zijn), of ik beter een mindere videokaart kan kopen en voor de besparing moet investeren in meer RAM. Dat soort dingen.
Ik heb al de volgende lijst samengesteld:
Voornamelijk World of Warcraft Classic, wellicht ook wat Battle for Azeroth. Verder ook nog wel wat excel en word ofzo. Geen videobewerking. Ik wil een systeem wat nu de hoogste resolutie aankan, en volgend jaar (en daarna) ook nog meegaat, als ik een nieuwe 4k of widescreen monitor koop (heb nu 2x 1920x1080).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro heb ik al met mijn vrouw besproken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige PC zit een SSD van 1 TB, die ik eventueel over kan zetten of, in de oude PC kan laten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen een kast met alles wat daar in hoort. Ik heb nog randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee. Betrouwbaarheid is belangrijker dan de laatste procent
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of de componenten goed met elkaar samenwerken (ik heb geen idee welk geheugen 'past' bij dit moederbord / processor), of deze processor 'goed genoeg' is voor deze videokaart (WoW schijnt niet processor intensief te zijn), of ik beter een mindere videokaart kan kopen en voor de besparing moet investeren in meer RAM. Dat soort dingen.
Ik heb al de volgende lijst samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 88,- | € 88,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 499,- | € 499,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 | € 85,50 | € 85,50 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master TX3 i | € 19,95 | € 19,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair CMSO16GX3M2A1333C9 | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 73,05 | € 73,05 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.059,85 |