Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn vraag
...ik heb een moto g6 plus en die gaat ongeveer een minuut lang over als ik niet opneem.

Mijn broer en schoonzus hebben een zelfde toestel en bij hun stopt de oproeptoon na ong 25 seconden.

Voicemail is uit op alle 3 de toestellen. Er is een code in omloop om de beltijd te verlengen, maar die rekt op tot 30 seconden en heeft betrekking op de tijd voordat de voicemail inschakelt. Die voicemail staat echter uit en dus moet er in android een instelling zijn om aan te passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik.
Pie staat er al op.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

**61*+31624[06-nummer]*11*[Aantal seconden]# Maximaal 30 seconden. Je belt naar de code als je alles hebt ingevuld.

Bovengenoemde gevonden code ingevoerd en gebeld waardoor de beltijd iets werd verlengd maar nog altijd te kort is en een halve minuut minder is als de beltijd op mijn toestel.
Ook met Simpel gechat voor een oplossing , echter zonder resultaat. Ook in het toestel zitten zoeken naar een daarvoor bestemde instelling maar kan ze niet vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Thei op 19-08-2019 10:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Thei voor zover ik weet is dit geen instelling die op de telefoon ingesteld wordt, maar hangt dit bij de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:07
Het is inderdaad iets van Simpel dat de telefoon maar kort over gaat. Je hebt de code al gevonden om het een beetje op te rekken en dat is helaas alles wat je kan doen zolang je bij Simpel blijft. Het enige wat je kan doen is switchen naar een provider waar je telefoon langer over gaat.

Met mijn tweede simkaart van een andere provider gaat de telefoon langer over.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Wel gek dat die van mij toch de dubbele tijd over gaat. Ook ik heb simpel, met dat verschil dat ik er al vele jaren bij ben en zij pas enkele maanden. Maar allen gelijke telefoons en allen bij simpel met wel verschillende abonnementen.