Hopeloos; zoveel mogelijkheden, 1 goede keus...

Pagina: 1
Acties:

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
---------------------------------------------

AMD TB 1000MHz
MSI K7T PRO2
256MB SDRAM
SEAGATE 20GB 7200RPM HD
CREATIVE GEFORCE DDR
CREATIVE Soundblaster Live
3COM 100MBIT
SHAMROCK 17INCH MONITOR

---------------------------------------------

Ik heb sinds enige tijd 2de hans (hoe dom) een monitor op de kop getikt voor FL 350,-. Een 17" Shamrock Flicker-Free C703L T. De laatste tijd ondervind ik een aantal problemen; het begon nadat (vooral de lichtere) kleuren zich horizontaal over mijn beeld gingen uitrekken, dit is tot op heden nog steeds het geval maar vanmorgen kwam opeens het hele kleuren spectrum op me beeld. Dus zie het voor je, dat je allemaal Paars, groen en Blauw over je hele beeld verspreid ziet. Nu had ik aan jullie als vragen:
1. Is mijn monitor nog te maak?
2. Hoe kan ik testen dat de vga-kabel nog goed is?
3. (de belangrijkste) Welke monitor raden jullie mij aan voor ongeveer een budget van 1100,-? Zelf vond ik de Samsung 190P interessant (qua Prijs en Stats)

Hopenlijk weten jullie er raad mee,

MVG
B. Roest

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
iemand een idee waar ik een goede niet al te dure monitor op de kop kan tikken?????? :?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=8] :).

Verwijderd

1. Ik zou het niet weten, ik las toevallig bij zdnet een artikel over een andere monitor van dat merk, http://www5.zdnet.com/products/content/pcmg/1617/pcmg0102.html
Staat ook nog bij waar het bedrijf zit.

2. Je moet die kabel aansluiten op een andere pc kijken of hij het daar wel doet, of je kan een nieuwe kabel kopen kijken of hij nog steeds zo doet.

3. Als je weer een 17" wil dan zou ik deze nemen :

Iiyama 17" A702HT Vision Master Pro 410 FL 859,- rechtstreeks uit pricewatch

Als een 19" wil dan zou ik deze nemen:

Iiyama 19" MA901U Vision Master Pro 452 FL 1005,-

Hopenlijk genoeg info :)

Verwijderd

error dubbelkilk sorry :)

Verwijderd

chek de kabel avn video naar monit. es. als die brak is geeft ie maar een paar kleurendoor. of verwissel de snoer eens.
Pagina: 1