rgb fans connecten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik wil gaan switchen van cases( van de sharkoon vg4-w naar de sharkoon tg4) Nu heb ik alleen een vraagje. In de tg4 case zitten al vier rgb fans, alleen ik wil graag dat de fan van mijn proccesor op het zelfde ritme en kleuren meedraait. Weet iemand hoe je dit kan bereiken en wat een goede fan voor de proccesor is die dit kan doen?
alvast bedankt

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-08-2019 10:12)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
De TG4 RGB is uitgerust met vier Adressable RGB fans die via de bijgeleverde 4-poorts RGB hub op een moederbord aangesloten worden die ondersteuning heeft voor Adressable RGB. Als je de CPU koeler hiermee wilt syncen dan zal deze ook voorzien moeten zijn van Adressable RGB en aangesloten worden op een tweede ARGB aansluiting van het moederbord. Via de moederbord software (Gigabyte RGB Fusion 2.0, MSI Mystic Light, Asus Aura Sync, etc) kun je beide dan regelen en syncen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
De TG4 RGB is uitgerust met vier Adressable RGB fans die via de bijgeleverde 4-poorts RGB hub op een moederbord aangesloten worden die ondersteuning heeft voor Adressable RGB. Als je de CPU koeler hiermee wilt syncen dan zal deze ook voorzien moeten zijn van Adressable RGB en aangesloten worden op een tweede ARGB aansluiting van het moederbord. Via de moederbord software (Gigabyte RGB Fusion 2.0, MSI Mystic Light, Asus Aura Sync, etc) kun je beide dan regelen en syncen.