Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Vraag
Beste antwoord (via JDx op 19-08-2019 17:02)
Gebruik je toevallig Veracrypt? Ik ga er vanuit van niet, maar dan heb ik het in ieder geval gevraagd. Mocht je dit wel gebruiken, dan kan het kloppen dat de update inderdaad niet werkt.JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:50:
[...]
Yep, weet het zeker, ik probeer nu handmatig Windows te upgraden.
Want dit klopt ook niet...
[Afbeelding]
Als ik restart gebeurt er niks, geen update ofzo, hij restart alleen.
Mocht je dit niet gebruiken, probeer dan eens om de update te installeren met de Windows hulp tool. Die kun je hier vinden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
En dan "Update nu", misschien dat dat helpt.
Alle reacties
Shut down stond altijd bovenaan. Al 30 jaar ofzo, sinds ik Windows gebruik.dehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:25:
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar bij mij ziet het er hetzelfde uit. Dus wat is "normaal" voor jou?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
andere optie: link naar shutdown.exe in je taakbalk, ik sluit af door Win+4 in de drukken
wat Snowhite0901 dus zegt.
[ Voor 13% gewijzigd door Tens op 19-08-2019 09:32 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
https://answers.microsoft...b6-43bd-b4b9-caf290358d8c
Kijk hier eens naar dan: https://www.sevenforums.c...hange-default-action.htmlJDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:26:
[...]
Shut down stond altijd bovenaan. Al 30 jaar ofzo, sinds ik Windows gebruik.
Dit werkt alleen voor Windows 7. @Ernemmer heeft het goede antwoord al gegeven!
Het maakt geen moer uit in welke taal je Windows staat voor de hotkeys.RayNbow schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:33:
Als je Windows 10 op Engels staat, gewoon Win+X, U, U.
[ Voor 9% gewijzigd door dehardstyler op 19-08-2019 09:41 ]
In mijn link staat de oplossing.JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:33:
Hebben meer mensen last van zo te zien:
https://answers.microsoft...b6-43bd-b4b9-caf290358d8c
Gedaan, blijft hetzelfde...
En dat die update er tussen staat klopt ook niet.
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 19-08-2019 09:43 ]
Je hebt het in Regedit aangepast en het werkt nog niet? Weet je het zeker?JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:43:
[...]
Hier werkt het wel, net getest.
[ Voor 5% gewijzigd door dehardstyler op 19-08-2019 09:47 ]
alle drie opties geprobeerd? (na een reboot)?JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:43:
[...]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Heb je al geprobeerd te rebooten na de wijziging? Heb je gewoon een van de kant-en-klare bestandjes gebruikt of heb je het handmatig gedaan? Heb je het wel ingevoerd als hexadecimal ipv decimal?JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:43:
[...]
En een beetje begrijpend lezen mag ook wel, het lijkt me logisch dat "die update" er alleen maar staat als er updates zijn dus normaal niet.
[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 19-08-2019 09:50 ]
Yep, weet het zeker, ik probeer nu handmatig Windows te upgraden.dehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:47:
[...]
Je hebt het in Regedit aangepast en het werkt nog niet? Weet je het zeker?
Hier werkt het wel, net getest.

Blind ALT-F4 en Enter doen en niet kijken is ook beetje eigen verantwoording niet?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
DataGhost schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:49:
[...]
En een beetje begrijpend lezen mag ook wel, het lijkt me logisch dat "die update" er alleen maar staat als er updates zijn dus normaal niet.
Tjonge jonge, daar gaat het toch niet om, er klopt iets niet in Windows, het gaat niet om die handeling, maar waar dit door komt. Dat er zomaar iets opeens anders is na jaren betekent dat er iets is veranderd of iets niet klopt.Agent47 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:55:
Ja, lastig hoor...
Blind ALT-F4 en Enter doen en niet kijken is ook beetje eigen verantwoording niet?
Windows heeft een aanpassing gedaan, " Er klokt iets niet in Windows" is een beetje kort door de bocht vind ik.JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:57:
[...]
Tjonge jonge, daar gaat het toch niet om, er klopt iets niet in Windows, het gaat niet om die handeling, maar waar dit door komt. Dat er zomaar iets opeens anders is na jaren betekent dat er iets is veranderd of iets niet klopt.
Nu heb je er van geleerd en gezien dat je handeling niet ging zoals je wou, voor de volgende keer let je er gewoon beter op.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
ok, je hebt dus twee 'nare' problemen: een eng veranderd afsluitscherm en een update die niet werkt (maar wel terecht in het afsluitscherm staat) p[ersoonlijk zou ik me meer druk maken over die update btwJDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:50:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Tens op 19-08-2019 10:02 ]
Gebruik je toevallig Veracrypt? Ik ga er vanuit van niet, maar dan heb ik het in ieder geval gevraagd. Mocht je dit wel gebruiken, dan kan het kloppen dat de update inderdaad niet werkt.JDx schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:50:
[...]
[Afbeelding]
Mocht je dit niet gebruiken, probeer dan eens om de update te installeren met de Windows hulp tool. Die kun je hier vinden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Na een grondige update (bijna 3 kwartier) viaAgent47 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Windows heeft een aanpassing gedaan, " Er klokt iets niet in Windows" is een beetje kort door de bocht vind ik.
Nu heb je er van geleerd en gezien dat je handeling niet ging zoals je wou, voor de volgende keer let je er gewoon beter op.
https://support.microsoft...windows-10-get-the-update
"Als versie 1903 niet automatisch wordt aangeboden via Controleren op updates, kun je deze handmatig ophalen via de updateassistent."
Is alles weer als van ouds.

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 19-08-2019 11:09 ]
Dat was ik dus aan het doen terwijl je dit posttedehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:37:
[...]
Gebruik je toevallig Veracrypt? Ik ga er vanuit van niet, maar dan heb ik het in ieder geval gevraagd. Mocht je dit wel gebruiken, dan kan het kloppen dat de update inderdaad niet werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 19-08-2019 11:11 ]
Zet je Windows 10 dan maar eens op Nederlands en kijk even of Win+X, U, U werkt.dehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:34:
[...]
Het maakt geen moer uit in welke taal je Windows staat voor de hotkeys.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik zit nou op werk, dus dat wordt hem niet. Maar ik zie niet in waarom dat niet zou werken.RayNbow schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:26:
[...]
Zet je Windows 10 dan maar eens op Nederlands en kijk even of Win+X, U, U werkt.
edit: @RayNbow I stand corrected! Ik heb mijn VM opgeofferd en zie dat het bij de eerste U van "Uitvoeren" al mis gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door dehardstyler op 19-08-2019 11:51 ]
Bam. Signed out. Alles weg.
HahahaAzzKickah schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:37:
Bedankt he. Ik dacht 'ff proberen' dus ik deed Win+X en één keer U.
Bam. Signed out. Alles weg.
![]()

Omdat alles behalve Win+X geen hotkey is maar een taal afhankelijke selectie.dehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:30:
[...]
Ik zit nou op werk, dus dat wordt hem niet. Maar ik zie niet in waarom dat niet zou werken.
edit: @RayNbow I stand corrected! Ik heb mijn VM opgeofferd en zie dat het bij de eerste U van "Uitvoeren" al mis gaat.
Maar waar staan beide U's voor in het Engels dan?LOTG schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:50:
[...]
Omdat alles behalve Win+X geen hotkey is maar een taal afhankelijke selectie.
De U in Shut Downdehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:52:
[...]
Maar waar staan beide U's voor in het Engels dan?
Sleep
Shutdown
Sign out
Switch user
Kan moeilijk de S overal voor gebruiken
Dat is waar, blijkbaar heeft "Search" de S toebedeeld gekregen.Iva Wonderbush schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:09:
[...]
Sleep
Shutdown
Sign out
Switch user
Kan moeilijk de S overal voor gebruiken