Ik heb soms als ik Unreal Tournament speel dat ik opeens niet meer kan bewegen, mijn muis doet het nog wel, dus ik kan wel om me heen kijken, maar het toetsenbord nokt er ineens mee. Ik zit dan dus zeg maar vast in de grond en kan nog wel schieten enzo.
Ctrl+Alt+Del werkt wel, en ik kan dan gewoon UT afsluiten, een aantal keren op Escape rammen werkt ook, maar dan sluit UT af met een foutmelding.
Het vage is dus dat het lijkt alsof mijn toetsenbord het niet meer doet, terwijl toetscombinaties van windows nog wel werken, iemand een idee wat dit kan zijn?
Het komt met vlagen, soms gebeurt het wekenlang niet en daarna elke dag wel een paar keer, ondertussen heb ik win2k vele malen om andere redenen opnieuw geinstalled, maar het blijft terugkomen.
Ik gebruik dus Win2k met sp2 en UT versie 4.36, wie heeft er een oplossing?
Ctrl+Alt+Del werkt wel, en ik kan dan gewoon UT afsluiten, een aantal keren op Escape rammen werkt ook, maar dan sluit UT af met een foutmelding.
Het vage is dus dat het lijkt alsof mijn toetsenbord het niet meer doet, terwijl toetscombinaties van windows nog wel werken, iemand een idee wat dit kan zijn?
Het komt met vlagen, soms gebeurt het wekenlang niet en daarna elke dag wel een paar keer, ondertussen heb ik win2k vele malen om andere redenen opnieuw geinstalled, maar het blijft terugkomen.
Ik gebruik dus Win2k met sp2 en UT versie 4.36, wie heeft er een oplossing?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp