Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zal ff zoeken...
Ow, dan zal ik zelf ook eens ff wat beter zoeken:)Op zondag 29 juli 2001 16:36 schreef Pizzaman het volgende:
Was pas nog een topic over
Zal ff zoeken...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
En wat had je dan ge'oced? mem, cpu, vid card of alles?Op zondag 29 juli 2001 19:32 schreef Undertaker2 het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gehad. Bij mij kwam het omdat ik m'n pc iets te ver had oc'd.
Ik hoop het voot je omdat je dan alleen enter hoeft in te drukken.
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Op maandag 30 juli 2001 00:33 schreef AKA_ACE het volgende:
Overbodig wellicht maar sta je als je niet kan bewegen in talkmode?
Ik hoop het voor je omdat je dan alleen enter hoeft in te drukken.
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Ik speel UT al vanaf November 1999 en weet ondertussen echt wel dat op enter drukken dan genoeg isOp maandag 30 juli 2001 00:33 schreef AKA_ACE het volgende:
Overbodig wellicht maar sta je als je niet kan bewegen in talkmode?
Ik hoop het voot je omdat je dan alleen enter hoeft in te drukken.
Het is bijvoorbeeld helemaal kut als je met een clanwar gaat cappen en ineens sta je vast op de grond
Maarja niemand die echt een oplossing weet?
Maar omdat ik toevallig zag dat mijn egaa op caps-lock drukte, ipv shift, en toen de boel bleef "hangen" snapte ik 't ineens.
Vandaar mijn reaktie
Maar ik speel met de pijltjestoetsen en kom dus nooit in de buurt van de capslock die uiterst links zit
Maar probeer je volgende oplossing maar eens uit te spuwen
UT opnieuw installeren...........
Desperate times, desperate measures you know
Ik heb niet een echte oplossing voorhanden, so sorry
Maar ik wens je succes met je quest.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Als je alle temp files in je UnrealTournament/ dir wist, en alle files in UnrealTournament/cache/ wil het nog wel eens helpen. (Voor mij, in ieder geval.
Misschien heb je hier iets aan.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Nee, want ik kan nog wel schieten en zie iedereen langs lopen, ook als ik 5 minuten lang nix zou doen zie ik iedereen nog bewegen en lullen. Offline weet ik niet want dat doe ik nooit.Op dinsdag 31 juli 2001 10:19 schreef Taco het volgende:
Is het geen connection probleem of is het ook off-line?
Ut is al 5x opnieuw geinstalled en het blijftOp dinsdag 31 juli 2001 11:17 schreef rarzie het volgende:
Mijn UT hing gisteren drie keer achter elkaar, nog voordat ik ook maar een game kon joinen -- uit ervaring blijkt dat als je online speelt, je nog wel eens wat dingen ophaalt (nieuwe levels, etc.), maar met die zooi krijg je ook wel een dingen binnen die je UT niet stabieler maken.
Als je alle temp files in je UnrealTournament/ dir wist, en alle files in UnrealTournament/cache/ wil het nog wel eens helpen. (Voor mij, in ieder geval.
Misschien heb je hier iets aan.
Had het net weer toen ik op 138 punten stond en de vlag had
Nu je het zegt............
ik heb heel veel andere shit met zo'n optical muis gehad. Zowel in windows (uitbeeld schieten van cursor) t/m Unreal (bizarre vertraging, lijkt wel een vette lag op je eigen computer, en soms uit zichzelf rondjes draaien).
Ik heb 't altijd maar geweten aan de ondergrond en drivers
</overbodigenenigzinsofftopic>
Verwijderd
Er is geen enkel probleem met mijn muis, ik heb ook een Razer Boomslang en dan gebeurt het ook, het probleem is dat mijn toetsenbord ermee stopt!Op donderdag 02 augustus 2001 09:38 schreef ToezeBroeze het volgende:
aka_ace, geen overbodige post dude. Ik heb ook een optical, en die slaat soms ook helemaal op hol, dan draait mijn beeld rondjes als een dolle. Zo opeens is het weer over. Zou het storing zijn van de USB-poort? Wel irritant als je net aan het vechten bent.. Die 'freezes' waar de topicstarter het over heeft, heb ik ook wel eens, ik kan iedereen dan zien, maar niemand ziet mij. Alleen een herstart van UT helpt..
Ctrl+Alt+del begrijpt ie nog wel, elke andere toets niet, oftewel alle toetenbord combinaties die windows begrijpt werken wel, maar die van UT werken niet meer!
Nogmaals, het is _GEEN_ muisprobleem maar een toetsenbord probleem icm UT!!!!!
Ander toetsenbord fixte 't euvel.
Siditamentis astuentis pactum.
Dat je problemen heb met je toetsenbord wil niet zeggen dat je toetsenbord het probleem is uiteraard. Er kan best een ander apperaat een conflict geven. zet in windows alle toetsencombinaties uit, dus ook van je programma's in je systray .... zoals bijv powerstrip. Probeer es een andere driver voor je toetsenbord. Heb je uberhaupt al eens een ander toetsenbord geporbeerd.Nogmaals, het is _GEEN_ muisprobleem maar een toetsenbord probleem icm UT!!!!!
Maar anyway ... het blijft allemaal software he en dat kan altijd vastlopen
Ik installeer geen driver voor mijn toetsenbord, dat doet windows en hij staat op een standaard 101 of natural keyboard(die heb ik dus ook). Ik heb geen enkel proggie dat in mijn systray draait behalve mirc. Ik zou niet weten waarom het aan andere app. ofzo ligt?Op donderdag 02 augustus 2001 12:02 schreef barrel het volgende:
[..]
Dat je problemen heb met je toetsenbord wil niet zeggen dat je toetsenbord het probleem is uiteraard. Er kan best een ander apperaat een conflict geven. zet in windows alle toetsencombinaties uit, dus ook van je programma's in je systray .... zoals bijv powerstrip. Probeer es een andere driver voor je toetsenbord. Heb je uberhaupt al eens een ander toetsenbord geporbeerd.
Maar anyway ... het blijft allemaal software he en dat kan altijd vastlopen
Maarja ga door
Nee, dat is gewoon omdat het een optische muis is, een muis met een balletje heeft daar geen last van..Op donderdag 02 augustus 2001 09:38 schreef ToezeBroeze het volgende:
aka_ace, geen overbodige post dude. Ik heb ook een optical, en die slaat soms ook helemaal op hol, dan draait mijn beeld rondjes als een dolle. Zo opeens is het weer over. Zou het storing zijn van de USB-poort?
Over dat probleem, is het niet gewoon een bug in UT?
Het zou kunnen natuurlijk, niemand weet een oplossing, maar laten we ervan uitgaan dat het geen bug isOp donderdag 02 augustus 2001 12:16 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon omdat het een optische muis is, een muis met een balletje heeft daar geen last van..
Over dat probleem, is het niet gewoon een bug in UT?
(Nee, ik was niet gefragd)
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Het is me op meerdere servers gebeurd....Op donderdag 02 augustus 2001 12:45 schreef RaVeNgEr het volgende:
kan et misschien aan de server zelf liggen?
Ik had dus in halflife dat mijn muis zonder reden ging "laggen"
Van D3D naar OpenGL en probleem was pleitos ...
En wat betreft halverwege een multiplayer niet meer bewegen ... tja .. als je de rest wel ziet zou je denken dat je upload naar de server verstoord is en je download nog wel vrolijk doorgaat, heb op lan's wel gehad dat dan ook alles stilstond als bijvoorbeeld de server werd geminimaliseerd (ja, kwist toen nog niet hoe je een dedicated kon draaien)
Mischien is het zoiets raars.
Verwijderd
Sorry maar ik heb nu al 10x gezegd dat het niet aan mijn muis ligt......Op donderdag 02 augustus 2001 18:47 schreef JiveDAF het volgende:
Heb je al eens gewissled tussen D3D en OpenGL modus ...
Ik had dus in halflife dat mijn muis zonder reden ging "laggen"
Van D3D naar OpenGL en probleem was pleitos ...
En wat betreft halverwege een multiplayer niet meer bewegen ... tja .. als je de rest wel ziet zou je denken dat je upload naar de server verstoord is en je download nog wel vrolijk doorgaat, heb op lan's wel gehad dat dan ook alles stilstond als bijvoorbeeld de server werd geminimaliseerd (ja, kwist toen nog niet hoe je een dedicated kon draaien)
Mischien is het zoiets raars.
Ik heb ook al 10x gezegd dat ik een Microsoft Natural Keyboard heb, en dat heeft dus gewoon een draad....Op donderdag 02 augustus 2001 19:19 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
ik heb een draadloos muis en toetsenbord van logitech en die slaat ook heel vaak vast. altijd in spellen, maakt niet uit welk spel. mocht jou toetsenbord draadloos zijn dan wens ik je nog veel speel plezier, ik heb intussen maar weer een tb en muis met staartje er aan gehangen.
Het doel was dus om te zeggen dat je mischien eens moest proberen te wisselen tussen OpenGL en D3D, omdat dat ook problemen met muizen oplost, waarom niet problemen met bewegen.Op donderdag 02 augustus 2001 19:47 schreef Taro het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb nu al 10x gezegd dat het niet aan mijn muis ligt......
Ik ga nu ff in OpenGl spelenOp donderdag 02 augustus 2001 20:40 schreef JiveDAF het volgende:
[..]
Het doel was dus om te zeggen dat je mischien eens moest proberen te wisselen tussen OpenGL en D3D, omdat dat ook problemen met muizen oplost, waarom niet problemen met bewegen.
Helaas na een aantal dagen proberen toch weer een aantal keren vast blijven zitten, denk dat ik het opgeef....Op donderdag 02 augustus 2001 20:51 schreef Taro het volgende:
[..]
Ik ga nu ff in OpenGl spelen
Volgens mij is Epic met support voor UT gestopt, dus geen nieuwe patches enzo meerOp zondag 05 augustus 2001 11:52 schreef Steel-Frog het volgende:
Mail 's ff naar de tech support, staat vast wel een adresje op zo'n site van UT
Sindsdien nix meer bijgekomen.
Toch vaag datie af en toe zo vastloopt ...
Ik heb al een vage combinatie, maar heb alleen maar crashes als ik weerens iets raars doe zoals alt-tabben.
mikkiesoft natural pro op usb.
logitech mouseman optical op usb in het keyboard.
sblive 1024 player
geforce 2mx van hercules
asus a7a266 mobo.
ligt aan de combinatie van UT en win2k
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dat klopt idd, ik was er zelf ook al achter dat als ik in win98 speel ik er geen last van heb, maar daar is dus geen oplossing voor?Op maandag 06 augustus 2001 22:39 schreef RaMMSTeiN het volgende:
probleem heb ik ook gehad..
ligt aan de combinatie van UT en win2k
dus ook geen ctrl + alt del maar echt een reboot.
nope sorry.. denk dat ze het probleem zelf ook nog zoeken..Op dinsdag 07 augustus 2001 08:37 schreef Taro het volgende:
[..]
Dat klopt idd, ik was er zelf ook al achter dat als ik in win98 speel ik er geen last van heb, maar daar is dus geen oplossing voor?
maar het rare is dat ie dat alleen heeft bij wn2k en niet bij winXP ofzo... wel vaag
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
en ik heb precies hetzelfde probleemOp Thursday 18 October 2001 09:51 schreef Taro het volgende:
Met windows XP heb ik het ook
Verwijderd
Verwijderd
maar toch wel precies hetzelfde.. mannetjes lopen door.. muziek gaat door.. en jij staat muurvast
Verwijderd
alles deed het behalve UT.
dus niet teveel overklokken!