Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jacksonnoone
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21-09 14:14
Mijn vraag
...

Zijn er hier mensen die zijn begonnen als telecom monteur en zijn hoger opgeklommen in de ICT?
Ik vraag dit omdat ik ben begonnen als telecom monteur en graag wil doorgroeien naar bijvoorbeeld een systeembeheerder of netwerkbeheerder

Telecom monteur is in dit geval het installeren van netwerkapparatuur en digicorders bij mensen thuis. Ook doe ik diagnose stellen bij eventuele storingen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik heb al google geraadpleegd maar het mocht helaas niet baten :|

jacksonnoone wijzigde deze reactie 18-08-2019 23:52 (15%)

Alle reacties

• Freeaqingme
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:18
Telecom monteur kan van alles betekenen. Wat betekent dit dat jij concreet doet van dag tot dag, en welke verantwoordelijkheden horen daarbij?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• jacksonnoone
Ik heb het aangepast.
Freeaqingme schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:48:
Telecom monteur kan van alles betekenen. Wat betekent dit dat jij concreet doet van dag tot dag, en welke verantwoordelijkheden horen daarbij?

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15:48
Heb je al met de personeelsafdeling van je eigen werkgever gesproken: waarin je aangeeft dat je jezelf graag verder wilt ontwikkelen als netwerkbeheerder of systeembeheerder en of de organisatie daar mogelijkheden of hulp bij kan bieden?

• jacksonnoone