Hoi! Bedankt dat jullie de moeite nemen om mijn vragen te beantwoorden. Zoals de titel leest: ik ben een groentje dus bij voorbaat excuses als dit de vaagste build ever is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel wow. Volgende week wow classic. Nog 193 uur, maar who’s counting? Verder heb ik een tiener thuis die nu houdt van Roblox maar die in de toekomst ook andere games gaat spelen. Waarschijnlijk. Volgend jaar gymnasium dus dan gaat hij hem (hopelijk) gebruiken voor school. Ik denk niet dat ik ga overklokken, maar wie weet. Ooit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300,- incl behuizing ed.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behalve the obvious? Ik weet dat ik ook een voeding en behuizing en zo moet hebben, maar denk niet dat ik 2 videokaarten hoef en zo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD. Ik heb gekeken op zo’n site, benchmark vergelijken en zo.. ik vond de Ryzen 3700x er wel mooi uitkomen tegenover de betaalbare i7, dus dat heb ik als uitgangspunt genomen. Daarnaast heb ik gekozen voor een moederbord met pcie 4.0. Grafische kaart heeft dat ook dus volgens internet is dat een pro.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzondere eisen aan geluid en zo. Hoeft niet mooi, wel praktisch. Wil dat m’n systeem een jaar of 8 leuk werkbaar is, al weet ik niet of dat een realistische verwachting is.
Ga je overklokken?
Denk t niet.
Wat verwacht je van ons?
Nou.. is het wat? Did I do well? Kan ik bijv beter voor een Intel build gaan voor dit budget?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel wow. Volgende week wow classic. Nog 193 uur, maar who’s counting? Verder heb ik een tiener thuis die nu houdt van Roblox maar die in de toekomst ook andere games gaat spelen. Waarschijnlijk. Volgend jaar gymnasium dus dan gaat hij hem (hopelijk) gebruiken voor school. Ik denk niet dat ik ga overklokken, maar wie weet. Ooit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300,- incl behuizing ed.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behalve the obvious? Ik weet dat ik ook een voeding en behuizing en zo moet hebben, maar denk niet dat ik 2 videokaarten hoef en zo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD. Ik heb gekeken op zo’n site, benchmark vergelijken en zo.. ik vond de Ryzen 3700x er wel mooi uitkomen tegenover de betaalbare i7, dus dat heb ik als uitgangspunt genomen. Daarnaast heb ik gekozen voor een moederbord met pcie 4.0. Grafische kaart heeft dat ook dus volgens internet is dat een pro.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzondere eisen aan geluid en zo. Hoeft niet mooi, wel praktisch. Wil dat m’n systeem een jaar of 8 leuk werkbaar is, al weet ik niet of dat een realistische verwachting is.
Ga je overklokken?
Denk t niet.
Wat verwacht je van ons?
Nou.. is het wat? Did I do well? Kan ik bijv beter voor een Intel build gaan voor dit budget?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 192,- | € 192,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 8G | € 369,- | € 369,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 86,33 | € 86,33 |
1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 480GB | € 82,- | € 82,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.073,33 |