Toon posts:

verschil tussen asus 6800 geforce de luxe en pure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil tussen een asus 6800 DDR geforce de luxe en een asus 6800 DDR pure.
De extra speeltje's zoals spellen en 3d bril interesseren me niet.
Er zit een verschil van ongeveer fl.50 in deze 2 dozen.

Verwijderd

deluxe zit een 3d-bril bij en video-in en tv-out op! dat is alles! en die spellen krijg je toch wel!

Verwijderd

De Deluxe versie heeft idd spel(len) en een 3D bril erbij, maar heeft ook TV in/out
De pure heeft dat niet...
Bij de Deluxe krijg je er van Asus uit ook een oc-util bij en een monitor-proggie om de temp enzo bij te houden. Dat zijn volgens mij de enige verschillen.

Ik heb er zelf vrijdag ook 1 besteld... de Deluxe that is...

Grtz Tiger1

Verwijderd

tv in en out is leuk maar je moet er wel fuktie voor hebben,en 3d bril van asus zit klote
je monitor moet minimaal op 120 hz kunnen draaien anders werkt hij niet en na een half uur heb je hoofdpijn

Verwijderd

Bij alle stereoscopic brillen moet je beeldscherm minimaal 100 Hz aan kunnen en overal krijg je hoofdpijn van maar dat valt best mee bij mij : )

Verwijderd

tiger bij de pure is dat ook wel, dus de Smart Doctor en de Tweak Utility, en de spellen zitter er ook wel bij(Drakan,Rollcage en een demo disk) verschil is dus de tv in/out en de VR bril

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Wow, dan neem ik liever de Pure :)
Scheelt toch 100 piek :)
Die 3d bril gebruik je toch niet, tenzij je veel hoofdpijn wilt hebben
en ik kijk toch nooit films enz enz op de PC
en omgedraaid ,, wij hebben een DVD stand a lone + ik download geen illegale films :P

heb ik niet meer :P

Verwijderd

Ow ok lord_helixz... sorry... dacht dat dat alleen bij de Deluxe was met die proggies... Mijn fout...

Please don't shoot me! ;)

Grtz Tiger1
Pagina: 1