Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pc valt uit en herstart zichzelf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
beste mede mens,

ik heb een computer met een i3 dual core processor en een 1060 6gb msi videokaart met een 500w voeding.

ik kan het spel ''spin tires'' spelen zonder problemen maar zo dra ik ''the forest'' opstart kan ik alleen singleplayer spelen. zodra ik een multiplayer match host of een match join valt mijn computer helemaal uit en start uitzichzelf weer op. iemand tips? hoe kan ik dit probleem verhelpen? nieuwe i5 processor kopen?

Mvg

Gyula123

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2019 20:26 ]

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat heb je al gevonden of geprobeerd?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wanneer een PC uitvalt, dus zonder melding, zonder BSOD, maar gewoon ineens spontaan herstart, dan is dit 9 van de 10x de temperaturen of anders de voeding.

Dus controleer de temperaturen onder belasting van de videokaart en processor. Mocht dit in orde zijn testen met een andere voeding.

Verwijderd

Topicstarter
de temperaturen van de cpu zijn tijdens het spelen 40-50 graden de temperaturen van de gpu liggen rond de 30-60 graden ik heb een ''be quiet 500w'' voeding temperaturen lijken mij prima, een kennis zij dat het ook aan de i3 dual core kon liggen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:29:
een kennis zij dat het ook aan de i3 dual core kon liggen.
Dan kan ik je vertellen dat je niet meer naar die kennis moet luisteren.

Zoek even goed uit met wat stresstesten wat ik eerder aangaf of test met een andere voeding. Niet testen en denken dat het allemaal wel goed zit lost je probleem niet op.

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 15:51
Welke netwerkchip zit er op je moederbord?
Vreemd dat je computer dit gedrag vertoont zodra je multiplayer gaat spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door shadvet op 19-08-2019 11:12 . Reden: d/t foutje ]

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 17:42
Logboeken al nagekeken in Windows? Wat geven die aan nadat je Multiplayer selecteerd?
Tevens kan het ook een issue zijn binnen de game zelf.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:24
Geef anders een compleet lijstje van je pc. Alle onderdelen, merken, serie, etc. Dit is niks zo.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-11 09:46
Gebruik voor het lijstje wat @Nat-Water vraagt a.u.b. even dit: Handleiding Pricewatch dan blijft het overzichtelijk voor ons.
Pagina: 1