Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderlagen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een Asus Strix RTX 2070 Super. Ik zit al een tijdje lang te kijken naar de prijzen van de videokaart maar ik zie of dat de kaart uitverkocht is of dat hij voor een ontzettende hoge prijs op een website staat.

Mijn vraag is weet iemand toevallig waarom dit zo is? Is de kaart gewoon uitverkocht of speelt er wat anders? Anders kijk ik wel verder naar een andere kaart als dit maanden lang gaat spelen.

Groetjes,

Ruben

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ROG STRIX is altijd duurder dan normale versie. reclame betaal je zelf voor als koper hiervan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderlagen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Hackus schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:06:
ROG STRIX is altijd duurder dan normale versie. reclame betaal je zelf voor als koper hiervan
Daar ben ik bewust van maar als ik hoge prijzen bedoel dan bedoel ik prijzen van 800/900 euro wat niet de normale prijs is van deze kaart. Dat zou een prijs van rond de 600 euro zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Maar blijkbaar zijn er mensen die dat er voor over hebben. En als mensen het er voor over hebben wordt het daarvoor in de verkoop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Advanced Strix kost +-€670,- de Gaming OC +- €720,- ik weet niet waar jij die ander prijzen vandaan haalt. zijn nagenoeg hetzelfde alleen RGB en usb-c bij de dure versie.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.