Wijziging User Review - [TerrorSource] [mollestor]

Pagina: 1
Acties:
  • 597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:50
Hallo Mods,

Graag beide reviews verwijderen, er heeft namelijk geen transactie plaats gevonden.
Koper heeft ter plekke afgezien van de koop zoals benoemd in beide beoordelingen = geen transactie.

Alvast bedankt.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mollestor
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-04 22:44
Laat ik hier dan ook maar even op reageren aangezien ik hierbij betrokken ben.
Ik ben langs geweest voor de videokaart. hij voldeed niet aan de beschrijving.

dit heeft mij 2 x 3 kwartier gekost en benzine. (dit is dan het stukje transactie vanuit mij wat er heeft plaatsgevonden)

V en A moet gewoon een medium zijn om te kopen en verkopen.
Reviews op basis van ervaringen zoals de mijne in dit geval,moeten hier ook tussen passen neem ik aan.

Ik ben gewoon volkomen eerlijk in mijn review,hij helaas niet.
Verkoper communiceerde vlot en netjes,alleen was de beschrijving ver ondermaats.

Reviews verwijderen heeft niet mijn voorkeur aangezien heel de waarde van een review dan verloren gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laat het dan ook achterwege.

[ Voor 82% gewijzigd door FlipFluitketel op 19-08-2019 07:58 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@TerrorSource Er hoeft ook geen transactie plaatsgevonden te hebben, er moet een poging tot een transactie zijn geweest en die was er.

Jullie mogen dus eerst onderling gaan bepalen wat er moet gebeuren met de geplaatste feedback.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollestor
Ik heb er geen behoefte aan om er iets mee te doen.
Hij heeft mij en toekomstige kopers gewoon niet eerlijk geïnformeerd naar de staat van de videokaart.

Met de response dat het normaal is dat zware videokaarten verbuigen ben ik het dan ook niet eens.

Heb zoveel videokaarten gehad en nog nooit een verbogen PCI bracket. Tevens een koeler die in de plastic dip is gezet en waarna het ook tussen de koelvinnen zit is 1 van de 2 minpunten aan de videokaart die niet in de advertentie staan.

V&A aangeboden: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 OC Gaming

Advertentie benoemt ook geen van de mankementen. Aanpassen aan de hand van de feiten die hij zelf heeft toegegeven in zijn review had natuurlijk gewoon netjes geweest van hem. Dit is dan ook de exacte reden dat de review ongewijzigd mag blijven.

[ Voor 29% gewijzigd door mollestor op 19-08-2019 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:50
Inmiddels is de GPU volledig plasti-dip vrijgemaakt dus advertentie behoeft ook geen aanpassingen meer.

Plasti-dip resten waren mij eerlijk gezegd niet opgevallen totdat mollestor er mee kwam.
Het zat NIET tussen de koelvinnen zoals door mollestor benoemt wordt. Hij overdrijft nogal.

Dan laten we de reviews staan. geen probleem.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollestor
Zoals al eerder genoemd en wat je nu zelf ook weer toegeeft. Het product voldeed niet aan de beschrijving.

De review die jij geplaatst hebt is net zo gefundeerd als die van mij.
Een review beoordeelt een ervaring tussen 2 leden van Tweakers. De ervaring van mij met jou is negatief door jouw nalatigheid om de staat van het product in je advertentie te beschrijven. En vanaf jou is jouw ervaring negatief door mijn communiceren. (moet zeggen dat dit nogal vreemd is aangezien je mij toch laat langskomen en we elkaar toch een fijne dag wensen ;) )

Vandaar dat ik zeg laat maar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dan gaat het topic dicht. Overleggen kunnen jullie ook via DM en als er een andere beslissing wordt genomen dan opent maar iemand een nieuw topic.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.