Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 euro - budget is niet zozeer belangrijk, prestatie ten opzichte van prijs wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, heb al goed rondgekeken in de bestaande BBG's en andere samenstellingen en ben daarin tot deze build gekomen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Compatibiliteit check en kijken of er niet over een week een nieuwe generatie component uitkomt waardoor mijn aankoop niet handig is
Hierbij wat ik voor ogen heb:
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 euro - budget is niet zozeer belangrijk, prestatie ten opzichte van prijs wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, heb al goed rondgekeken in de bestaande BBG's en andere samenstellingen en ben daarin tot deze build gekomen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Compatibiliteit check en kijken of er niet over een week een nieuwe generatie component uitkomt waardoor mijn aankoop niet handig is
Hierbij wat ik voor ogen heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 204,50 | € 204,50 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT 8G GDDR6 | € 433,98 | € 433,98 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Zwart | € 142,01 | € 142,01 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 84,24 | € 84,24 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,75 | € 69,75 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.195,17 | ||