Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop.. Maar welke

Pagina: 1
Acties:

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:34
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?. Ik wil de laptop gebruiken vvor gamen, netflix,Ziggo Go, Filmpje kijken via Usb, foto's op te slaan, mail ontvangen en versturen

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Tussen de 500 en 850 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. Deze wordt alleen mee genomen op vakentie's (2x per jaar). Voor de rest thuis gebruik

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Ik sta voor alles open. Heb werkelijk waar geen idee van wat ik zou moeten kopen.

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:38
Ik denk dat je hiermee wel aardig op weg bent:
pricewatch: Asus VivoBook X570ZD-FY356T

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:53
Heb je de Best buy gids al bekeken? De basislaptop heeft een videokaart waar je mee kan gamen mits het geen zware games op hoge settings zijn, welke games wil je spelen?

• harley2009
Hallo.

Misschien fortnite. (zoon) . Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken voor netflix en ziggo GO. Filmpje op een usb en kijken. Gamen van mijn kant zal niet zo zoveel zijn. Maar als die fortnite kan spelen zou het top zijn. ( of moet je dan een zware laptop hebben). En voor films een goed FHD scherm

PS: Ben net even aan het kijken. Maar ik kan beter fortnite wegstrepen, ik zie alleen maar laptops van 1000 euro.
Of weet iemand een laptop voor een mooi prijsje die fortnite aankan?

Ik zag deze staan op Amazon. Lenovo Parent High End Notebook, 43,2 cm (17 inch) 599 euro. Is dit wat ??

[ Voor 39% gewijzigd door harley2009 op 19-08-2019 16:59 ]

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 21:33
harley2009 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:35:
Hallo.

Misschien fortnite. (zoon) . Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken voor netflix en ziggo GO. Filmpje op een usb en kijken. Gamen van mijn kant zal niet zo zoveel zijn. Maar als die fortnite kan spelen zou het top zijn. ( of moet je dan een zware laptop hebben). En voor films een goed FHD scherm

PS: Ben net even aan het kijken. Maar ik kan beter fortnite wegstrepen, ik zie alleen maar laptops van 1000 euro.
Of weet iemand een laptop voor een mooi prijsje die fortnite aankan?

Ik zag deze staan op Amazon. Lenovo Parent High End Notebook, 43,2 cm (17 inch) 599 euro. Is dit wat ??
Voor 799 kun je al systemen krijgen met zeer goede videokaarten zoals de volgende laptop met een GTX 1650 Max Q: pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL 81SW001SMH

Naast Fortnite ga je de meeste games op 1080p en redelijk hoge instellingen kunnen spelen. Heeft ook nog een mat IPS paneel en weegt 1.8KG

Werd ook op tweakers.net zelf gereviewed en scoort een 9/10: reviews: Lenovo IdeaPad S540 - Goedkoopste GTX 1650-laptop doet veel goed

[ Voor 15% gewijzigd door Elazz op 19-08-2019 17:56 ]

• harley2009
Heb even met de vrouw overlegt. En heb zelf nog eens goed gekeken. Maar zware games gan er niet op gespeeld worden. Dus gaat allen genruikt worden voor mail, foto's (bewerken opslaan), Netflix, Ziggo Go. En wat kleine simpel spellen (geen zware.). Wel FHD schermDenk dan toch wel dat ik met een laptop van rond de 500 euro een heel eind moet komen..

• Elazz
harley2009 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:17:
Heb even met de vrouw overlegt. En heb zelf nog eens goed gekeken. Maar zware games gan er niet op gespeeld worden. Dus gaat allen genruikt worden voor mail, foto's (bewerken opslaan), Netflix, Ziggo Go. En wat kleine simpel spellen (geen zware.). Wel FHD schermDenk dan toch wel dat ik met een laptop van rond de 500 euro een heel eind moet komen..
Dan zul je het waarschijnlijk moeten stellen met een integrated graphics. Je zou wel moeten kijken naar het paneel. Met 500 euro kan het zijn dat je vooral TN panelen tegen komt waar ik persoonlijk niet graag naar kijk.

Voor 600 vond ik deze met een AMD ryzen cpu en vega 8 integrated graphics. Nog steeds genoeg voor fortnite op wat lagere instellingen. pricewatch: HP Pavilion 15-cw0500nd
Heeft een IPS scherm en goede reviews zo te zien.

Verwijderd

Goedenavond,

Kan iemand met het verschil uitleggen tussen de Asus VivoBook X570ZD-E4034T en de Asus VivoBook X570ZD-FY356T, Wil eigenlijk gaan voor de eerste, maar die wordt steeds duurder, of kans dat die weer gaat dalen ?

Dank

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:01:
Goedenavond,

Kan iemand met het verschil uitleggen tussen de Asus VivoBook X570ZD-E4034T en de Asus VivoBook X570ZD-FY356T, Wil eigenlijk gaan voor de eerste, maar die wordt steeds duurder, of kans dat die weer gaat dalen ?

Dank
beetje off topic.
zou je in eigen topic kunnen doen.

of zelf even vergelijken
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1306204;1338404/

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

vind ik een beetje overdreven voor zo'n triviale vraag :) Heb zelf al vergeleken, maar zie het verschil niet zo snel

• Elazz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:17:
vind ik een beetje overdreven voor zo'n triviale vraag :) Heb zelf al vergeleken, maar zie het verschil niet zo snel
Bij overige specificaties van onder in de vergelijker kun je een vershil zien (bijv. vingerafdruk scanner) maar ik weet niet of die gegevens kloppen. Ook is er op de een bluetooth 4.2 en de ander 4.1 maar ook hiervoor best even de echte specsheet erbij pakken. Vaak hebben winkels hun eigen versie waar er misschien net iets anders is. Bijv bepaalde poort wel/niet, webcam resolutie verschil etc. zodat het moeilijker is om bij de prijsvergelijker gelijk voor de goedkoopste aanbieder te gaan. Dus krijg je veel nietszeggende varianten.

Verwijderd

Dank ! Nog 1 laatste vraag. Ik kan nergens terugvinden of de FY356T een IPS Scherm heeft. Kijk ik ergens overheen ?

• harley2009
Tijdje wat gelezen over laptops en chrome book. Was ik eruit het zou een chromebook worden. Totdat ik las dat de chromebooks moeite hebben met ziggo GO. Chips dat vind ik op vakantie wel zo fijn, en is eigenlijk een Must (eis). Nu ben maar weer gaan verder zoeken, en kwam deze tegen ideapad C340 15 - Onyx Black

Processor
Intel Core i3-8145U Processor ( 2.10GHz 4MB )
Besturingssysteem
Windows 10 Home 64
Type beeldscherm
15,6"FHD IPS Multi-touch 1920x1080
Totaal geheugen
4.0GB PC4-19200 DDR4 SODIMM 2400MHz + 4.0GB PC4-19200 DDR4 Gesoldeerd 2400MHz
Vaste schijf
128GB SSD PCIe
Garantie
Two year Depot or Carry-in
AC Adapter
65W
Grafische kaart
Intel UHD Graphics 620
Batterij
3 Cell Li-Polymer
Bluetooth
Bluetooth versie 4.1
Aanwijsapparaat
ClickPad
WLAN
Lenovo AC draadloos (2x2)

https://www.lenovo.com/nl...SAAEgIozfD_BwE&cid=nl:sem|se|google|717696197660|NL++-+Branded+-+Ideapad+C340+15+-+E|G+-+NL+-+EMEA+-+Lenovo+-+PS+-+B+-+Laptop+-+Ideapad+-+C+Series|2061209972&s_kwcid=AL!4314!3!374590085741!e!!g!!ideapad%20c340%2015&ef_id=EAIaIQobChMIxamws_6q5AIVmuR3Ch3HYAagEAAYASAAEgIozfD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!4314!3!374590085741!e!!g!!ideapad%20c340%2015

Is dit dam misschien een goede die zonder problemen ook ziggo Go kan afpelen. De prijs is mooie en op foto ziet die er wel strak uit. Hoor graag jullie bevinding hierover. Of een ander alternatief.

[ Voor 18% gewijzigd door harley2009 op 30-08-2019 18:19 ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-11 08:22
Prima dingetje die makkelijk Ziggo go aan kan. Nu moet ik zeggen dat Ziggo go op mijn budget Chromebook gewoon werkt. (Mediatek processor wel 4 GB. 200 euro)

Merk dat hij alleen moeite heeft met wat zwaardere Chrome of android apps maar Ziggo go prima te doen

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Een vriend van mij heeft sinds kort pricewatch: Lenovo ideapad L340-15API (81LW005QMH). Heeft wel een TN-scherm zie ik, maar ik moet zeggen dat het geen slecht scherm is. (Heb er even een half uurtje mee kunnen spelen.) Ja, er zijn laptops met betere LCD's maar of je die echt nodig hebt....

Volgens de requirements heb je minimaal een HD4000 nodig voor fortnite, die rx10 is veel sneller dan de HD4000. De settings zullen niet maxed-out kunnen, maar dat kan je gewoon niet voor dit bedrag verwachten. Maar met mindere settings moet het zeer zeker speelbaar zijn.

Trouwens een desktop is ook een optie. Moet je alleen kijken wat Windows en een monitor met de prijs doen. (volgens mij is windows gratis voor ouders van basisschoolleerlingen/middelbare scholieren)
Pagina: 1