Toon posts:

Mijn nieuwe monitor stuk ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha die Tweakers :)

6 weken geleden heb ik een iiyama s700jt1 monitor in de winkel gekocht en was daar best blij mee :) maar.... sinds 2 dagen kreeg ik de melding: Out of Range na het opstarten :( omdat ik niet wist wat het betekende rebooten ik dan en dan was het probleem verdwenen MAAR nou start ik vandaag op en is die melding er niet maar is langs alle randen van het scherm (ongeveer 5 cm van de randen) een rare felle Oranje/groene waas te zien :(
Hoe kan dit ? is hij nu al stuk ?
het ligt niet aan de videokaart of computer want met een andere video kaart en monitor is er geen vuiltje aan de lucht :)

ps het ligt niet aan winddoos want de rare vervormingen zijn er meteen al ook als ik even in de bios kijk :(

Help !! Wat moet ik doen ???

Alvast bedankt !!!

Bazza

Verwijderd

hem terug brengen naar de winkel waar je hem vandaan hebt gehaald!!!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
ik zou toch eens aan de videokaart denken.. probeer dezelfde moni es bij een andere comp en een andere moni bij dezelfde comp

Verwijderd

Misschien niet helemaal van toepassing op jouw probleem, maar toch:

Toen ik m'n nieuwe NEC 19" 3 dagen geleden aansloot, was er links boven een paarse waas te zien. Balen dus! Daarna moest ik de monitor even verplaatsen en weg was de waas. Kennelijk was een stroomkabel die in de buurt lag de schuldige... Toch maar goed dat ik m'n monitor niet gelijk terug heb gebracht :)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:39
als ik mijn monitor (siemens 1510 ofzo) nog heb aan staan, en ik de kabel van m'n videokaart haal, gaat ie ook knipperen met de melding signal out of range, dus ik denk dat het aan je monitorkabel ligt, of je videokaart, die het niet goed doet