lol intel's en 3com's zijn heus niet steviger ofzo

ze gaan hooguit wat langer mee omdat ze beter [ja, dus ook weer duurder] gemaakt zijn.
maar omdat je nog steeds voor 1 3com/intel kaart 3 realtek's kan kopen is het gewoon absurd voor een thuis-gebruiker om zo'n dure aan te schaffen. met de hedendaagse processoren maakt het echt niks meer uit wat je koopt [qua cpu-gebruik] je bent beter af met een realtek dan met een intel/3com+processor van 100,- minder.
mensen die de helft van hun realteks niet ana de geng krijgen doen imho toch wat fout. zoveel zijn er echt niet kapot. de laatste kapotte realtek die ik heb gezien was ook meteen mijn eerste, een 10mbit pci kaartje. die ik gewoon heb ingeruild voor een werkende [wat een beetje winkel wel doet binnen 8 dagen]
ik heb zelf een intel 10/100 kaart[gekregen, absoluut niet zelf gekocht] en een realtek 10/100 kaart. over beiden ben ik erg tevreden. als de intel kapot gaat koop ik gewoon weer een realtek.
je mag van mij best zon dure kaart kopen hoor maar ik denk dat je in je thuis pc weinig van de [voor jou overbodige] functies gaat gebruiken.