Ik zoek een?
Smartphone ter vervanging van iPhone 5c/6s voor mijn vriendin. Ze heeft tot enkele weken geleden haar 5c gebruikt, maar de batterij is het aan het begeven en het toestel zelf is erg traag geworden waardoor het niet meer handig is om te gebruiken. Als vervanging heeft ze al een 6s gekregen van een broer, maar die batterij doet het zowaar slechter.
Wat is je budget?
300-350 EUR met 350 EUR als echte maximum.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Basic dingen:
Zelf heb ik een Xiaomi Pocophone F1 die eigenlijk wel voldoet aan alle voorwaarden, maar het grote probleem hier is dat hij zo groot is. Er is hier wel de 'one handed mode' optie, maar dit werkt ook niet echt handig. Een Pocophone F1 mini zou perfect zijn...
Eigenlijk is de grootte van de iPhone 6s ideaal en groter wil ze niet.
Smartphone ter vervanging van iPhone 5c/6s voor mijn vriendin. Ze heeft tot enkele weken geleden haar 5c gebruikt, maar de batterij is het aan het begeven en het toestel zelf is erg traag geworden waardoor het niet meer handig is om te gebruiken. Als vervanging heeft ze al een 6s gekregen van een broer, maar die batterij doet het zowaar slechter.
Wat is je budget?
300-350 EUR met 350 EUR als echte maximum.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Basic dingen:
- Agenda
- Nieuws apps
- Navigatie voor wandelen
- Instagram scrollen
- Het toestel moet 'goeie' foto's maken. Voor zover ik weet is dit een combo van hardware en software, maar wel een belangrijke feature. Liever wat meer uitgeven om hier een grote stap in te maken. Of als er een keuze moet gemaakt worden tussen kwaliteit van foto's en snelheid van het toestel ligt de voorkeur bij kwaliteit van foto's.
- De batterij moet minstens 1 volle dag kunnen meegaan zonder opladen of zorgen te moeten maken over opladen. Ook bij bijvoorbeeld veel gebruik van navigatie bij bezoek aan een stad etc.
- Fingerprint unlock aan de achterkant zou mooi zijn
Zelf heb ik een Xiaomi Pocophone F1 die eigenlijk wel voldoet aan alle voorwaarden, maar het grote probleem hier is dat hij zo groot is. Er is hier wel de 'one handed mode' optie, maar dit werkt ook niet echt handig. Een Pocophone F1 mini zou perfect zijn...
Eigenlijk is de grootte van de iPhone 6s ideaal en groter wil ze niet.