Toon posts:

Ik kan niet in de downloading… do not turn off target menu?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.994 views

Anoniem: 1243924

Topicstarter
Hallo ik heb een belangrijke vraag ik heb een note Samsung . Normaal gesproken kon ik met press and hold Power button + Home button + Volume Down button gewoon in downloading… do not turn off target menu gaan maar sinds kort lukt dat niet meer . Terwijl al mijn knopjes werken kan ik er niet in . Ik krijg die scherm nier voor me ik kan wel in de factors reset menu om alles te resetten maar daarna moet ik de downloading do not turnnn of target menu om het te kunnen verbinden met Odin . Ik zoek eigenlijk een andere manier om in de downloading do not turnn of target scherm te kunnen komen wie weet een andere manier want ik moet jet verbinden met Odin hoop dat
Iemand me kan helpen . Groetjes Denise

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Je 'belangrijke vraag is niet bepaald duidelijk, het is wel handig om wat achtergrond informatie te geven. Dus wat wil je precies bereiken? op basis van wat ik lees: Je wilt kennelijke een verborgen menu oproepen en dit werkt niet.Je maakt gebruik van een custom rom?

< dit stukje webruimte is te huur >

Topicstarter
aex351 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 01:47:
Je 'belangrijke vraag is niet bepaald duidelijk, het is wel handig om wat achtergrond informatie te geven. Dus wat wil je precies bereiken? op basis van wat ik lees: Je wilt kennelijke een verborgen menu oproepen en dit werkt niet.Je maakt gebruik van een custom rom?
Hoi nee ik gebruik geen custom Rom. Mijn probleem is dus dat ik niet meer in de download mode van mijn Samsung kan gaan terwijl al mijn knopjes van mijn telefoon gewoon werken ook de zij knopjes . Ik wil in de download menu gaan om mijn telefoon met een USB kabel te kunnen verbinden zo dat ik op Odin kan gaan maar ik heb al een factory reset gedaan maar moet nu nog op Odin maar krijg maar niet het schermpje : do not turn of target . En om Odin te kunnen verbinden moet ik het via de download mode doen neem ik aan . Is er een andere manier om in de download mode te gaan of Odin te gebruiken

Topicstarter
Ik krijg dit schermpje niet meer Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-1wEj0l-zVB0/UckuFPwHxgI/AAAAAAAAAn0/S-2qlK3Rc94/s1600/20130529_035908.jpg

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Knip, een normale vraag kan ook een normaal antwoord verwachtten

[ Voor 91% gewijzigd door The Wizard op 18-08-2019 10:55 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Topicstarter
Graag op het rapporteer knopje klikken mocht je een probleem hebben met iemand, graag niet op reageren

[ Voor 102% gewijzigd door The Wizard op 18-08-2019 10:57 ]

Topicstarter
boyette schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 06:29:
[...]

nou nou..
het antwoord is als volgt.

je toestel was eerst bijna defect daarom werkte het nog
nu is je toestel helemaal defect
daarom werkt het nu niet meer
Defect ? Nee want ik kon eigenlijk wel in mijn download mode maar ik dacht ik doe het nu niet ik doe het vanavond wel en daarna kreeg ik die scherm niet meer dus als ik het gelijk had gedaan was er niks aan de hand dus dan kan die ook niet defect zijn

Topicstarter
Mijn toestel kan alleen niet in de download mode verder doen alle knopjes het en ik kan ook in de recovery mode maar is er geen andere methode om in de download modus te gaan

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:58
dat zal hij pas doen als hij odin detecteert op de usb poort
dus daar zal het probleem dan zitten

Topicstarter
Odin kan ie wel vinden alleen ik kom alleen niet in mijn download mode maar als mijn tel aanstaat (bij Samsung logo haakt dus) en ik sluit mijn tel aan voor Odin dan zie ik wel dat er een verbinding is alleen kan niks doen want kan niet in de download modus zeg ik. Mijn vraag is of er een andere manier is om een Samsung telefoon te verbinden met Odin of in de download modus te komen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26
Als je Odin nodig hebt om je originele ROM te flashen zonder dat je er ooit een custom ROM op hebt gezet is de kans groot dat je phone gewoon kapot is. Ik denk dus dat je beter uit kunt zoeken wat er kapot is gegaan.
Het is nl. niet echt logisch dat je Odin nodig hebt om een phone weer aan de praat te krijgen (tenzij dat natuurlijk is gebeurt nadat er een flash actie fout is gegaan).

[removed]

Topicstarter
Hier zie je dat
Meer mensen er mee zitten lees alle vragen maar . https://www.google.nl/amp...-download-mode.html%3famp

[ Voor 8% gewijzigd door The Wizard op 18-08-2019 10:58 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Werkt een download mode jig nog?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:52

Barrycade

Through the...

Anoniem: 1243924 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 06:50:
Hier zie je dat
Meer mensen er mee zitten lees alle vragen maar . Die hebben het zeker ook gestolen . https://www.google.nl/amp...-download-mode.html%3famp
Een aantal daarvan wel iig. Want die melden letterlijk: "ik heb de fingerprint en ww niet dus wil m flashen".

Ook gaat dat hele draadje over rooten en een ander OS laden, dus IK snap niet wat je wil bereiken.

Welk probleem kon je dan vroeger verhelpen in deze modus?

Topicstarter
Barrycade schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 07:01:
[...]

Een aantal daarvan wel iig. Want die melden letterlijk: "ik heb de fingerprint en ww niet dus wil m flashen".

Ook gaat dat hele draadje over rooten en een ander OS laden, dus IK snap niet wat je wil bereiken.

Welk probleem kon je dan vroeger verhelpen in deze modus?
Samsung heeft een algemene probleem dat ie blijft hangen bij de Samsung logo en als dat gebeurd moet je meestal je telefoon resetten en dan via download modus met Odin verbinden en dan kan je weer in je tel gaan maar ik merk dat niemand er verstand van heeft ik blijf maar vragen krijgen wat nergens opslaat . Ik heb al een link gevonden volgens mij YouTube: Samsung Download MODE | Without Buttons

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:23
Anoniem: 1243924 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 07:38:
[...]

Verborgen ? Waar heb je het over ? Op Odin gaan is niet verboden is een algemene probleem van Samsung wat een rare gasten zeg . Topic kan verwijderd worden wat een losers zeg
Misschien is het slim om eerst eens naar je eigen topic opbouw te gaan kijken voordat je direct vol in de aanval gaat. Hopelijk snap je zelf ook dat je met deze instelling geen antwoorden gaat krijgen. Verder is er geen algemeen probleem met Samsung waardoor je Odin moet gebruiken. Odin gebruik je alleen wanneer je een custom rom wil gaan gebruiken en dergelijke.

Verder zou ik zelf een jig proberen zoals hier al eerder is aangegeven. Dan kun je namelijk wel weer in het menu komen.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Topicstarter
Dracoz schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 07:42:
[...]

Misschien is het slim om eerst eens naar je eigen topic opbouw te gaan kijken voordat je direct vol in de aanval gaat. Hopelijk snap je zelf ook dat je met deze instelling geen antwoorden gaat krijgen. Verder is er geen algemeen probleem met Samsung waardoor je Odin moet gebruiken. Odin gebruik je alleen wanneer je een custom rom wil gaan gebruiken en dergelijke.

Verder zou ik zelf een jig proberen zoals hier al eerder is aangegeven. Dan kun je namelijk wel weer in het menu komen.
Ja dan ga ik een jig proberen al weet ik niet wat het is ff opzoeken op YouTube

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26
Anoniem: 1243924 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 07:38:
[...]

Verborgen ? Waar heb je het over ? Op Odin gaan is niet verboden is een algemene probleem van Samsung wat een rare gasten zeg . Topic kan verwijderd worden wat een losers zeg
Hoezo is dat een algeheel probleem? Ik heb zelf een paar Samsungs en houd regelmatig bij wat voor issues alle modellen hebben, maar een issue waarbij de ROM schijnbaar corrupt raakt en je Odin nodig hebt om het te fixen ken ik niet. De link die je geeft gaat hier ook niet over, dat zijn allemaal mensen die een custom ROM willen installeren.

Maar als je een duidelijk antwoord wilt zou ik eerst eens beginnen met een duidelijk verhaal. Je phone repareren met Odin zonder ooit een custom ROM erop te hebben gezet is iig erg onlogisch. Zeer waarschijnlijk is er dan iets anders aan de hand en als je wel met een custom ROM bezig bent geweest is dat ook prima maar dan moet je dat gewoon melden.

En jig is trouwens niets meer dan een dongle die door de goede verbindingen te maken je phone in de download modus forceert.

[ Voor 6% gewijzigd door redwing op 18-08-2019 08:01 ]

[removed]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat zijn 2 woorden die op elkaar lijken maar absoluut niet hetzelfde betekenen. Denk daar eens over na en schrijf je antwoord dan nog een keer.

En verder: je meld je aan op Tweakers ergens midden in de nacht. Je verwacht hulp bij iets waar je niet uit komt, dat is logisch want de meeste mensen komen hier om een vraag te stellen.

Wat je niet moet vergeten is dat hier mensen al 20 jaar rond hangen die al veel mensen hebben geholpen. Er zijn ook mensen met verkeerde bedoelingen geweest die hier hun vragen stelden zodat ze mogelijk gestolen telefoons of laptops weer in orde konden maken om ze daarna te verkopen. Ik zeg niet dat jij dit doet, hou dat in je achterhoofd.

Tweakers is geen facebookgroep, Tweakers is het grootste Nederlandse forum op techniekgebied. De kennis die hier zit gaat heel ver. Als je gebruik wilt maken van die kennis moet je de mensen hier op een iets andere manier aanspreken dan ze “losers” te noemen.

Dat jij een korte nacht hebt gehad betekent niet dat je hier maar kunt roepen wat je wilt om hulp te krijgen. Dus denk even na, schrijf je antwoorden op een fatsoenlijke manier en kijk dan eens wat het resultaat wordt.

[ Voor 63% gewijzigd door sypie op 18-08-2019 08:52 ]

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-07 00:12
Recent is de manier hoe je in download modus komt veranderd, ik heb niet terug kunnen vinden welke Note je hebt. Maar mocht het om een recent model gaan, kan je in Download modus komen door:
1. Zet je toestel uit.
2. Houdt volume omlaag en de Bixby knop ingedrukt.
3. Sluit de USB C kabel aan die verbonden is met je computer.
aex351 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 05:19:
[...]

Geen custom rom, waarom wil je Odin gebruiken dan? Van wat ik begrijp is dat om firmware te kunnen installeren. Al met al blijft dit een vage topic. Je hebt een toestel gejat en wilt een nieuwe firmware installeren :/ :| ?. In elk geval gaat dat niet werken.
Odin is een intern programma van Samsung welke men gebruikt om de stock firmwares en combination firmwares te flashen.

[ Voor 47% gewijzigd door CyberJohn op 18-08-2019 09:07 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• Septimamus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 12:56
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom sommige Tweakers hier de moeite nemen om te helpen. Je hebt klakkeloos wat tekst neergezet zonder überhaupt even te kijken of het allemaal wel klopt. Je titel slaat nergens op. Wat verwacht je nou eerlijk? Dat wij al het werk voor je gaan doen?

Misschien eerst zelf is wat kennis opdoen is een goed punt om te starten.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:18

MsG

Forumzwerver

Kan je niet vanuit het recovery eens proberen de cache te wissen? En kan je daar wel reboot to bootloader doen? Wellicht is er een ADB of fastboot command die je wel naar downloadmodus laat gaan, net als dat die er is om naar recovery te gaan.

https://zidroid.com/boot-...-recovery-mode-using-adb/

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:14
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door The Wizard op 18-08-2019 11:01 ]

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07 22:54
Knip

[ Voor 94% gewijzigd door The Wizard op 18-08-2019 11:01 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 17:29

The Wizard

Moderator Mobile
Topic is uit de hand gelopen, gaat op slot.

Overigens, Odin is gewoon een vaak gebruikte tool om een (originele) firmware te flashen, TS heeft hier gewoon een vraag over. Let wel, niet iedereen kan goed zichzelf uiten in woorden.

[ Voor 63% gewijzigd door The Wizard op 18-08-2019 11:07 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.