Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede latop voor informatica opleiding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
]Wat ga je met je laptop doen?[/b]
Ik ga met de laptop leren programmeren en coderen, hiernaast moet ik de hele dag op school ermee werken. ik zal ook met een raspberry pie werken.
Grotendeels ga ik programmeren en coderen. Opzich zou het ook niet erg zijn als hij ook wat games kan runnen

Wat is je budget?
Tussen de 500 en 1500 euro. Het liefst nog onder de 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

ja, ik zal hem elke dag met de trein moeten meenemen. hiernaast zal hij ook de hele dag mee moeten kunnen aangezien ik mischien lang op school zal zitten. Het liefst wil ik dat sie 15 inch is maar ietjes groter mag ook. Kleiner liever niet

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liever een windows laptop. Ik heb ook een paar minimale specificaties:

Netwerkaansluiting + WIFI  
minimaal Quad-core processor
Goede accu
 Ondersteuning van VT- X of AMD-V hardware virtualisatie extensies
Minimaal 8 GB geheugen
Solid State Drive (SSD)

Alle reacties

• gvandijk14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-04 22:46
Dit ziet eruit als een leuke laptop.
L340-15IRH Gaming je hebt hem in een i5 model en een i7 model
staat ook in de bbg.
serie: ideapad L340-15IRH Gaming

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
gvandijk14 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:27:
Dit ziet eruit als een leuke laptop.
L340-15IRH Gaming je hebt hem in een i5 model en een i7 model
staat ook in de bbg.
serie: ideapad L340-15IRH Gaming
ja, maar voor een studie is de batterij duur van 3 uur wel erg laag :+

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb mijn volledige studie informatica (4 jaar) met een laptop gedaan en vorig jaar afgerond. Ik raad een laptop met goede bouw kwaliteit aan, het liefst aluminium, want je zult hem veel in en uit je tas halen. Mijn laptop (Asus N551JB, ook alu behuizing) was fysiek op na de studie. Daarnaast is 16GB ook wel fijn voor wat meer ademruimte en tools die veel RAM vragen.

Zelf zou ik deze kopen pricewatch: Asus VivoBook Pro 15 N580GD-E4567T. Krachtige laptop, veel RAM en stevig gebouwd. Mocht je echter iets meer "gaming" willen, en ook een HDD, is dit misschien ook een leuke: pricewatch: Asus TUF Gaming FX504GD-E41262T. Is alleen wel zwaarder en je levert wat accu in.

[ Voor 6% gewijzigd door n9iels op 27-08-2019 20:58 ]

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
n9iels schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:54:
Ik heb mijn volledige studie informatica (4 jaar) met een laptop gedaan en vorig jaar afgerond. Ik raad een laptop met goede bouw kwaliteit aan, het liefst aluminium, want je zult hem veel in en uit je tas halen. Mijn laptop (Asus N551JB, ook alu behuizing) was fysiek op na de studie. Daarnaast is 16GB ook wel fijn voor wat meer ademruimte en tools die veel RAM vragen.

Zelf zou ik deze kopen pricewatch: Asus VivoBook Pro 15 N580GD-E4567T. Krachtige laptop, veel RAM en stevig gebouwd. Mocht je echter iets meer "gaming" willen, en ook een HDD, is dit misschien ook een leuke: pricewatch: Asus TUF Gaming FX504GD-E41262T. Is alleen wel zwaarder en je levert wat accu in.
Geloof mij als ik zeg dat je beter een thinkpad kunt hebben. Die zijn van plastic / composiet, maar niet kapot te krijgen, daar staan ze al heel kang om bekend en met een reden, aluminium slijt het mooie laagje vanaf, bij composiet niet.