Nwe router

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
Ik heb al (ik schat) een jaartje of 4..zo’n Apple externe. Ac router.

Maar ik zou best een snellere en betere router willen..maar apple brengt deze niet meer uit.
is er 1 die ook blijft communiceren met de Apple routers? ( ik heb er nu 3 in bezit en het liefste hou ik ze erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, die zijn er niet.

Stel dat je goede roaming en samenwerking qua beheer wil houden moet je ze allemaal tegelijk vervangen. Denk dan bijv. aan een setje UniFi Access Points van Ubiquity. De controller kan je zien als de vervanger van je AirPort Utility.

Stel dat je behalve WiFi functionaliteit van een Access Point ook daadwerkelijk een router nodig hebt (om dat je bijv. geen router van je provider hebt gekregen met NAT, DHCP en firewalling), dan kan je daar nog iets als een EdgeRouter of USG bij doen.

[ Voor 33% gewijzigd door johnkeates op 17-08-2019 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met vragen zoals wat je zelf al hebt gezocht en gevonden. Dit is om ervoor te zorgen dat we niet met antwoorden en oplossingen komen die je al lang en breed zelf had gevonden, en laat ook zien dat je ook wat moeite wil doen voor het vinden van een oplossing. Als je bijvoorbeeld zoekt naar extend airport router to other routers vind je al een waslijst aan mogelijke antwoorden.

Aangezien dit hier ontbreekt gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.