Hallo,
In het verleden (6 jaar geleden) ben ik goed geholpen met een gamePC. In 2016 een update gedaan vanwege een defect moederbord. Ik zou graag mijn systeem willen updaten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
100-500 euro als extra investering
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel is dit mijn setup:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snellere/grotere SSD?
Tweede beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
1. De huidige SSD kan maar één spel aan en dan is die vol qua ruimte. En op de Toshiba PA429xE-1HN0 gamen gaat me veels te langzaam. Hier is dus een update voor nodig.
2. Momenteel speel ik Ama3. Hier zou ik graag mijn beeld mee willen). Als dit zou kunnen door een relatief eenvoudige ( opnemen (ik hoef er niet mee te streamen) als ik speel, zonder dat ik er dan helemaal niks meer mee kan (zo langzaam gaat het dangoedkope) ingreep zou dat mooi zijn. Het is geen must, maar lijkt me wel leuk.
3. Ik werk nu met 1 scherm, het zou fijn zijn als ik met 2 schermen kon werken voor mijn werk. Wat zou ik hiervoor moeten doen? Ooit eens een tweede scherm gekregen, maar lukte niet met aansluiten, dus maar weer weggedaan. Verder niet heel erg in verdiept.
In het verleden (6 jaar geleden) ben ik goed geholpen met een gamePC. In 2016 een update gedaan vanwege een defect moederbord. Ik zou graag mijn systeem willen updaten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
100-500 euro als extra investering
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel is dit mijn setup:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 217,80 | € 217,80 |
| 1 | Moederborden | MSI B150M PRO-VD | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 300R | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link TL-WN781N | € 11,99 | € 11,99 |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2312HM Zwart | € 108,95 | € 108,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR21N15D8/8 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Optische drives | LG GH24NS90 | € 36,84 | € 36,84 |
| 1 | Voedingen | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 602,38 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snellere/grotere SSD?
Tweede beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
1. De huidige SSD kan maar één spel aan en dan is die vol qua ruimte. En op de Toshiba PA429xE-1HN0 gamen gaat me veels te langzaam. Hier is dus een update voor nodig.
2. Momenteel speel ik Ama3. Hier zou ik graag mijn beeld mee willen). Als dit zou kunnen door een relatief eenvoudige ( opnemen (ik hoef er niet mee te streamen) als ik speel, zonder dat ik er dan helemaal niks meer mee kan (zo langzaam gaat het dangoedkope) ingreep zou dat mooi zijn. Het is geen must, maar lijkt me wel leuk.
3. Ik werk nu met 1 scherm, het zou fijn zijn als ik met 2 schermen kon werken voor mijn werk. Wat zou ik hiervoor moeten doen? Ooit eens een tweede scherm gekregen, maar lukte niet met aansluiten, dus maar weer weggedaan. Verder niet heel erg in verdiept.