Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral mee gamen, maar niet spellen die hele sterke hardware vereisen (dota 2, guilty gear, tekken 7)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk op zijn minst een goeie videokaart en processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een budget pc met AMD hardware gemaakt wat een complete hel was voor gamen (de constante driver problemen). Daarom wil ik graag nvidia voor mijn videokaart en intel voor processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen amd
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build gemaakt en denk dat er nog flink wat dingen aangepast kunnen worden. Ik heb eigenlijk voor meeste hardware gewoon opgezocht welke de beste reviews hebben voor de laagste prijs. Ik moet ook nog een goeie voeding vinden. Ik heb ook geprobeerd mijn ram toe te voegen
https://www.alternate.nl/...529#!/product//46/1560633
Ik ga er vooral mee gamen, maar niet spellen die hele sterke hardware vereisen (dota 2, guilty gear, tekken 7)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk op zijn minst een goeie videokaart en processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een budget pc met AMD hardware gemaakt wat een complete hel was voor gamen (de constante driver problemen). Daarom wil ik graag nvidia voor mijn videokaart en intel voor processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen amd
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build gemaakt en denk dat er nog flink wat dingen aangepast kunnen worden. Ik heb eigenlijk voor meeste hardware gewoon opgezocht welke de beste reviews hebben voor de laagste prijs. Ik moet ook nog een goeie voeding vinden. Ik heb ook geprobeerd mijn ram toe te voegen
https://www.alternate.nl/...529#!/product//46/1560633
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9600K Boxed | € 235,05 | € 235,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Gaming X | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti D5 4G | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,15 | € 38,15 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon M25-V | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 668,56 | ||