Ik heb op de HP Color LaserJet MFP M477fdw all-in-one printer ingesteld dat ik kan scannen naar e-mail. De printer is geauthenticeerd om mails te versturen via een smtp-server van een domein dat ik via Oxilion host.:

In het adresboek van de printer heb ik verschillende mailadressen staan die met Office 365 Business Essentials worden gehost (op hetzelfde domein). Scans mailen lukt naar iedereen behalve één persoon waarbij de printer de volgende melding geeft:

In het adresboek van de printer heb ik verschillende mailadressen staan die met Office 365 Business Essentials worden gehost (op hetzelfde domein). Scans mailen lukt naar iedereen behalve één persoon waarbij de printer de volgende melding geeft:
In het beheergedeelte van Office 365 kan ik geen verschillen ontdekken tussen het account waarbij het niet werkt en de andere accounts waarbij het wel werkt. De spelling van het mailadres heb ik meerdere malen gecheckt en er staan ook geen rare tekens in. De foutmelding is dusdanig generiek dat ik geen idee heb waar ik verder moet zoeken. Heeft iemand ideeën?All recipient e-mail addresses are rejected by the server. Ensure the recipient e-mail addresses are correct.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW