Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag.
Ik heb een multimedia radio van rungrace.
De radio start niet verder op en blijft hangen in de opstartmodus van Android.

Ik heb alle kabels gecontroleerd en al een aantal keer geprobeerd te resetten maar helaas heeft niets geholpen.

Weet iemand wat ik verder kan proberen?

Merk radio is : Rungrace - 203WGAR02 7 inch 2 Din TFT Screen In - dash Car DVD-speler met Blutooth GPS RDS - Zwart

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 21:17
USB kabel kopen en via ADB logcat laten meelopen zodat je kunt zien wat de logmeldingen zijn.

https://developer.android.com/studio/command-line/adb

Had je wel al USB debugging aan moeten hebben staan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vermoed dat de USB debugging niet aan staat helaas. Wel het proberen waard uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Wat bedoel je met 'resetten' in deze context? Ben je wel in de de recovery gekomen en daar een factory reset gedaan?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Room42 ik kom er helemaal niet meer in. Hij blijft op het opstart scherm van Android staan. Enige wat dus in beeld komt is Android. En verder niets. Ik kan dus ook nergens in komen.
Resetten heb gedaan doormiddel van de reset knop die er op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Android komt in recovery door de "volume down"-knop ingedrukt te houden terwijl je hem inschakelt. Geen idee of dat op een autoradio ook zo werkt. Zo ja, probeer daar een factory reset uit te voeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 17-08-2019 17:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Room42 ik heb het geprobeerd. Maar helaas geen verandering. Ik kom niet in de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tryout
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 11:00
@Verwijderd Ik vroeg mij af of je hier nog een oplossing voor hebt gevonden.
Ik heb sinds een week precies hetzelfde probleem. Heb je het op kunnen lossen? Ik ben heel benieuwd!
Pagina: 1